مطبوعات همدان
به کانا ل ارتباطی ما بپیوندید
تاریخ : 17. آبان 1397 - 15:41   |   کد مطلب: 23314
رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران شهرستان همدان از شهادت جانباز ۷۰ درصد سید حسین حسینی پس از سال‌ها تحمل رنج جانبازی خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی صدای دانشجو،مجید صفدریان از شهادت جانباز 70 درصد سرافرازسید حسین حسینی خبر داد و اظهار کرد: این شهید معزز با آغاز جنگ تحمیلی راهی جبهه‌های نبرد حق علیه باطل شده و در تاریخ 26 فروردین ماه سال 61 بر اثر انفجار مین در منطقه پاوه، پای راست خود را از دست داده و از ناحیه صورت، چشم و پای چپ نیز دچار آسیب می‌شود.

وی با بیان اینکه از این شهید معزز دو فرزند دختر و پسر به یادگار مانده است، گفت: این شهید معزز 4 روز پیش برای معالجات بیشتر به بیمارستان خاتم‌الانبیا(ص) تهران اعزام شده و سرانجام شامگاه 16 آبان ماه بر اثر جراحات جانبازی ردای سرخ شهادت را برتن کرد.

رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران شهرستان همدان درباره جزئیات مراسم تشییع و خاکسپاری شهید سید حسین حسینی، بیان کرد: مراسم تشییع این شهید روز جمعه 18 آبان ماه پس از اقامه نماز جمعه از محل حسینیه حضرت امام (ره) تا چهار راه خواجه رشید انجام خواهد شد.

وی افزود: پس از تشییع پیکر شهید بر دست نمازگزاران، پیکر مطهر این شهید در گلزاری شهدای همدان و در جوار دیگر شهدای دوران دفاع مقدس به خاک سپرده می‌شود.

تسنیم

انتهای پیام/

دیدگاه شما

آخرین اخبار