مطبوعات همدان
به کانا ل ارتباطی ما بپیوندید
تاریخ : 9. شهريور 1396 - 22:41   |   کد مطلب: 22196
روابط عمومی نیروی زمینی سپاه در اطلاعیه ای اعلام کرد: با توجه به تغییر در فرآیند انتقال پیکر شهید مدافع حرم، پاسدار محسن حججی مراسم تشییع پیکر مطهر این شهید سرافراز متعاقباً اعلام خواهد شد.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی صدای دانشجو، غلامرضا عباسی در گفتگو با صاحب‌نیوز، در خصوص خبر بازگشت پیکر پاک این شهید مدافع حرم، با بیان اینکه از طریق رسانه های و شبکه های مجازی در این خصوص مطالبی منتشر شده است، گفت: منتظر اعلام زمان بازگشت پیکر بزرگوار شهید توسط مسئولان هستیم.

پدر همسر شهید مدافع حرم محسن حججی با اظهار اینکه گفته شده قرار هست پیکر پاک دو شهید لبنانی و یک شهید ایرانی از گروه تروریستی تکفیری داعش بازستانده شود، گفت: ما منتظر اعلام رسمی این مسئله از طرف مسئولان مربوطه هستیم.

عباسی با بیان اینکه بازگشت پیکر این شهید مدافع حرم برای همه خوشحال کننده خواهد بود، اظهار کرد: آمدن آقا محسن خود دارای پیام است.

شهید حججی در سال ۱۳۷۱ در نجف آباد اصفهان متولد شد. وی در زمینه ترویج و تبلیغ کتاب و از اعضای فعّال مؤسسه شهید احمد کاظمی بود و به فعالیت‌های خیریه و نیکوکارانه و کمک به محرومیت‌زدایی در مناطق فقیر کشور می‌پرداخت. شهید حججی همچنین از خادمینِ راهیان نور در مناطق عملیاتی دوران دفاع مقدس نیز بود.

گفتنی است خبرگزاری فارس در مطلبی با عنوان «واکنش همسر شهید محسن حججی به خبر بازگشت پیکر شهید» گفته بود: همسر شهید حججی نیز پس از اعلام خبر بازگشت پیکر شهید، با تغییر تصویر پروفایل خود در یکی از شبکه‌های اجتماعی نسبت به بازگشت پیکر مطهر شهید واکنش نشان داد و در حاشیه عکس نوشت: «هر کسی دنبال خبر می‌گرده بهش بگید عشق داره بر می‌گرده…»

 

شهید حججی از رزمندگان لشکر ۸ نجف، شهر نجف‌آباد اصفهان بود؛ این رزمنده سلحشور روز دوشنبه ۱۶ مرداد در عملیات مستشاری در منطقه التنف در مرز سوریه با عراق به اسارت گروه تروریستی داعش درآمد و دو روز بعد ازآن‌پس از شکنجه توسط متوحشان داعشی با لبان تشنه همچون اربابش سرور و سالار شهیدان حسین بن علی (ع) سر از تنش جدا شد.

امام خامنه‌ای رهبر معظم انقلاب اسلامی پیش‌ازاین در دیداری با تأکید بر لزوم تقویت روحیه انقلابی در نسل جوان، شهید حججی را نمونه‌ای درخشان از رویش‌های انقلاب خواندند و خاطرنشان کردند: «مسئولان فرهنگی موظف‌اند روحیه و جریان انقلابی را در محیط‌های مختلف تقویت و از آن پشتیبانی کنند. شهید حججیِ عزیز در دنیایی که روزنه‌های اغواگر صوتی و تصویری فراوانی وجود دارد، چنین درخشید و خداوند او را همچون حجتی در مقابل چشم همگان قرارداد».

 

انتهای پیام/چ

دیدگاه شما

آخرین اخبار