مطبوعات همدان
به کانا ل ارتباطی ما بپیوندید
تاریخ : 11. آذر 1398 - 9:50   |   کد مطلب: 24015
نماینده مردم همدان در مجلس خبرگان رهبری با تأکید بر اینکه ما مجلسی می‌خواهیم که دودوزه‌بازی نکند گفت: باید به افرادی رأی دهیم که وقتی تصمیم گرفتند وزیری را استیضاح کنند، با چند تلفن، امضایشان را پس نگیرند.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی صدای دانشجو،آیت‌الله سیدمصطفی موسوی‌اصفهانی عصر امروز در مجمع عمومی ائتلاف نیروهای انقلاب اسلامی همدان با بیان اینکه ورود به مسائل سیاسی وظیفه مردم است اظهار کرد: ما تا زنده هستیم همانطور که باید نماز بخوانیم و روزه بگیریم، نسبت به مسائل سیاسی هم وظیفه داریم.

وی با اشاره به اینکه مسائل سیاسی برای ما از اوجب واجبات است افزود: انقلاب با خون شهدا استقرار یافت و چهل سال ادامه یافت بنابراین امروز وظیفه شرعی نیروهای ارزشی رأی دادن و کاندیدا شدن برای رضای خداوند است.

نماینده مردم همدان در مجلس خبرگان رهبری با بیان اینکه باید برای حفظ جمهوری اسلامی از نیروهای ارزشی دفاع کنیم تصریح کرد: باید برای حفظ قرآن و اهل بیت(ع) از انقلاب و نیروهای انقلابی پشتیبانی کنیم.

وی با اشاره به اینکه نباید به نقطه‌ای برسیم که دیگران ریاست کنند و افراد دیگر بار سنگین مسوولیت را به دوش بکشند ادامه داد: برای جلوگیری از مشکلاتی که این مجلس و برخی از مجلس‌های گذشته ایجاد کردند، بر نیروهای مخلص، خانواده‌های شهدا، جانبازان و عموم مردم که باید انقلاب اسلامی را در گام دوم انقلاب می‌خواهند یاری کنند، لازم و واجب است که متحد شوند.

موسوی‌اصفهانی با بیان اینکه باید برای رضای خدا با یکدیگر ائتلاف کنیم خاطرنشان کرد: ما مجلسی می‌خواهیم که دودوزه‌بازی نکند، ما نمایندگانی می‌خواهیم که وقتی تصمیم گرفتند وزیری را استیضاح کنند، با چند تلفن، امضایشان را پس نگیرند.

وی افزود: سوال ما این است که اگر لازم دانسته است وزیری استیضاح شود، چرا امضایش را پس می‌گیرد و اگر لازم ندانسته چرا از ابتدا امضا کرده است؟

موسوی‌اصفهانی با بیان اینکه باید افراد شفاف، صادق و شجاع را به عنوان نماینده انتخاب کنیم تصریح کرد: ما مجلسی می‌خواهیم که اگر مقام معظم رهبری فرمودند به لایحه‌های غربی رأی نمی‌دهد، رأی ندهند که متأسفانه در مجلس فعلی دیدیم برخلاف منویات رهبری به این لایحه‌ها رأی دادند و کار به مجمع تشخیص مصلحت نظام رسید.

وی با بیان اینکه حداقل شجاع باشید و پای رأی خود بایستید ادامه داد: وقتی نماینده حاضر نیست که رأی‌اش شفاف باشد، مصداق نفاق و دورویی است.

مدیر حوزه علمیه استان همدان ضمن بیان این مطلب که منافقین دوچهره هستند و از کفار خطرناک‌تر خاطرنشان کرد: در انتخابات بسیار روشن است افرادی که به زور پوستر، خریدن رأی، جوجه‌کباب و کباب و وعده‌های دروغ وارد می‌شوند و از تکلیف سخن می‌گویند، اصلح نیستند.

وی با اشاره به اینکه تخریب رقیبان نیز مصداق دیگر افراد غیر اصلح است افزود: کاندیدا باید از نقاط مثبت خود بگوید نه اینکه به تخریب دیگران در فضاهای مختلف از جمله فضای مجازی بپردازد.

نماینده مردم استان همدان در مجلس خبرگان رهبری با تأکید بر اینکه امروز سوابق افراد مشخص است تصریح کرد: شخص اصلح باید چارچوب دین و مکتب را از روز اول ثبت نام تا پایان انتخابات رعایت کند و خط قرمز او احکام دین خدا باشد.

وی با بیان اینکه عاقل بودن، دلسوز بودن، سالم بودن و... باید در نظر گرفته شود ادامه داد: مسأله جوانگرایی باید مورد توجه قرار گیرد اما نباید فقط جوانگرایی را ملاک قرار دهیم بلکه یک امتیاز قابل توجه در کنار صداقت، ایثار و بصیرت است.

موسوی‌اصفهانی تأکید کرد: انقلاب اسلامی فراز و نشیب‌های بسیاری داشته و افراد نباید در فضای مجازی و مجامع دیگر انقلاب اسلامی را تخریب کنند، این یکی از ملاک‌های افراد صالح است.

انتهای پیام/

 

دیدگاه شما

آخرین اخبار