مطبوعات همدان
به کانا ل ارتباطی ما بپیوندید
تاریخ : 25. خرداد 1396 - 16:23   |   کد مطلب: 21135
عضو هیئت‌رئیسه کمیسیون قضایی و حقوقی مجلس شورای اسلامی گفت : متاسفانه برخی از وزرای دولت یازدهم توان و انگیزه لازم برای انجام مسائل را نداشتند که در این خصوص می توان به وزیر صنعت و معدن اشاره کرد که حتی زیر دستان میانی و پایینی خودش هم گوش به حرفش نمی کردند .

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی صدای دانشجو، یحیی کمالی پور عضو هیئت‌رئیسه کمیسیون قضایی و حقوقی مجلس شورای اسلامی در گفتگو با خبرنگار آرمان کرمان در رابطه با ضرورت تغییر در کابینه دولت اظهار داشت : از جمله مشکلات اساسی دولت یازدهم وجود وزرایی با سن بالا بود که می بایست قبل از این که به عنوان وزیر در دولت شروع به فعالیت کنند از آن ها به عنوان مشاور در دولت استفاده می شد .

برخی از وزرای دولت یازدهم توان و انگیزه لازم را نداشتند

وی گفت : هر فردی با هر جایگاه و سنخیتی یک دوران خدمتی دارد ولی متاسفانه برخی از وزرای دولت یازدهم توان و انگیزه لازم برای انجام مسائل را نداشتند که در این خصوص می توان به وزیر صنعت و معدن اشاره کرد که حتی زیر دستان میانی و پایینی خودش هم گوش به حرفش نمی کردند .

این نماینده مجلس خاطر نشان کرد : وقتی که وزیری در سطح یک وزارت خانه مجموعه زیر نظرش حتی از وی پیروی نمی کنند مطمئنا نمی تواند وزیر موفقی باشد هر چند دارای علم و تجربه  بالایی باشد.

دولت یازدهم فاقد نشاط ، بالندگی و چابکی بود

کمالی پور با اشاره به این که دولت یازدهم فاقد نشاط ، بالندگی و چابکی بود ، یادآور شد : امروز اگر دولت بخواهد، دولتی کارآمد باشد باید از تفکراتی که در گذشته داشته است عبور کند زیرا با گذشت سی و اندی سال از پیروزی انقلاب این وزرا یک دوره در میان در دولت ها حضور داشته اند .

عضو هیئت‌رئیسه کمیسیون قضایی و حقوقی مجلس شورای اسلامی تصریح کرد : با این وجود باید در این مملکت به میانسال ها و جوانان هم بها و فرصت داد و از آن ها در صحنه های خدمتی استفاده کرد تا در آینده کشور با یک خلا مدیریتی روبرو نشود .

آقای روحانی! دولت موفق نیازمند کابینه ای چابک تر است 

وی افزود : ولی متاسفانه همیشه این افراد را کنار میزنیم و از افرادی استفاده می کنیم که سال ها در این حوزه کاری فعالیت دارند ، حال اگر آقای روحانی واقعا بخواهند که دولتی موفق داشته باشند باید کابینه ای چابک تر از کابینه یازدهم را ایجاد کند.

نمانیده مردم جیرفت در مجلس شورای اسلامی در پایان اظهار کرد : نمایندگان مردم در مجلس هم بنا را بر این گذاشته اند که دیگر به وزرایی که انگیزه و توان لازم ندارند و دارای سن و سال بالایی هستند هرگز رای اعتماد ندهند تا دیگر وجود وزرای پیر در کابینه دولت تکرار نشود .

 

 

انتهای پیام/چ

دیدگاه شما

آخرین اخبار