مطبوعات همدان
به کانا ل ارتباطی ما بپیوندید
تاریخ : 4. مهر 1398 - 10:02   |   کد مطلب: 24002
باوجود تکذیب دستور آذری جهرمی به یکی از اپراتورها مبنی بر خرید 200 لپ تاپ برای نهاد ریاست جمهوری، «پایگاه خبری نماینده» سند این دستور وزیر ارتباطات را منتشر کرد.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی صدای دانشجو،روز گذشته (سه شنبه 2 مهرماه) خبری با عنوان «دستور وزیر ارتباطات به یک اپراتور برای خرید ۲۰۰ دستگاه لپ تاپ برای نهاد ریاست جمهوری» در فضای رسانه‌ای کشور منتشر شد.
خبرگزاری فارس نوشت: خبرنگار ما کسب اطلاع کرد که یکی از مدیران ارشد نهاد ریاست جمهوری به تازگی طی نامه ای به وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات درخواست خرید لپ تاپ برای تجهیز سالن های جلسات ریاست جمهوری را مطرح کرده است.
 
آذری جهرمی هم بدون لحاظ بودجه‌های در اختیار خود و نیز اعتبارات مصوب ابلاغی برای اموری چون تجهیز و خرید تجهیزات، به شرکت ارتباطات سیار ایران ابلاغ کرده است تا ۲۰۰ دستگاه لپ تاپ را برای دفتر رئیس جمهور خریداری و ارسال کند.
 
بر اساس مستنداتی که در اختیار یکی از مراکز نظارتی قرار گرفته، این خرید با توجیه صرفه جویی در کاغذ و چاپ و "رویکرد سبز در توسعه پایدار" صورت گرفته است.
 
با پیگیری ها و دستور تسریع حوزه وزارتی ارتباطات و فناوری اطلاعات بخشی از این تجهیزات از یکی از شرکت های خصوصی خریداری و نیمی از آن هم  به صورت نقدی از بازار تهیه شده است.
 

با وجوداینکه وزیر ارتباطات امروز این خبر را تکذیب کرد و گفت: «من یادم نمی‌آید که ۲۰۰ لپ تاپ داده باشم» سند دستور محمدجواد آذری جهرمی توسط پایگاه خبری «نماینده» منتشر می شود.

سایت نماینده نیز امروز نوشت: همانطور که در تصویر شمارۀ یک قابل مشاهده است، وزیر ارتباطات بالای درخواست ۲۰۰ دستگاه لپ تاپ از جانب مسئول مرکز فناوری اطلاعات، ارتباطات و امنیت نهاد ریاست جمهوری، خطاب به مدیرعامل شرکت ارتباطات سیار دستور اقدام در راستای انجام این کار را داده است.

در تصویر دوم نیز سند فروش این دستگاهها به شرکت ارتباطات سیار آمده است.

 

 

انتهای پیام/

برچسب‌ها: 

دیدگاه شما

آخرین اخبار