مطبوعات همدان
به کانا ل ارتباطی ما بپیوندید
تاریخ : 29. دى 1395 - 15:54   |   کد مطلب: 19083
عضوکمیسیون برنامه، بودجه و محاسبات مجلس شورای اسلامی با تأکید برناپسند بودن سخنان تبلیغاتی وزیر ارتباطات بیان داشت: برخی وزرا و همچنین وزیر فناوری و ارتباطات برای رأی اعتماد گرفتن در مجلس نکاتی را بیان کردند که در حال حاضر به فراموشی سپرده اند.
ملت این تناقض در گفتار یا اعمال را تعقیب می کند

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی صدای دانشجو، به نقل از نافع، حسینعلی حاجی دلیگانی با انتقاد از برخی اقدامات وزیر فناوری و ارتباطات که بوی تبلیغات انتخاباتی دولت فعلی را می دهد، گفت: به وزیر ارتباطات مطالبی که در روز رأی اعتماد خودشان، در مجلس بیان کردند، را یاد آور می شوم.

وی تصریح کرد: وزیر ارتباطات و بعضی از وزرا وقتی می خواستند از مجلس رأی بگیرند، نکاتی را بیان کرده  و بر اساس آنها رأی اعتماد گرفتند، باید نکاتی  را که فراموش کرده اند به آنها یادآوری کرد.

حاجی دلیگانی افزود: الان بعضی از مباحث، مطالب و افعالی را که انجام می دهند با آن نقطه نظرات و آن قول و قرار مغایر است.

نماینده مردم شاهین شهر، در مجلس شورای اسلامی اظهار داشت: این یک نوع بد عهدی است که انسان بیاید قولی را بدهد، مواضعی را بیان بکند اعتماد نمایندگان ملت را جلب بکند و بعد در عملکرد خودش یک نوع خلاف آن را به نمایش بگذارد.

وی با تأکید بر ناپسند بودن این گونه رفتار ها از برخی وزرا و همچنین وزیر فناوری و ارتباطات اظهار داشت: ملت این تناقض در گفتار یا اعمال را تعقیب می کند.

حاجی دلیگانی اضافه کرد: هر  انسان و آزاده ای که در جامعه ای زندگی می کند وقتی این مطالب و تناقضات را بشنود، طبیعتاً رویکرد مثبتی به این موضوع و به این افراد نخواهد داشت.

وی تأکید کرد: این افراد قطعا از این نوع رفتارها و گفتارها نفعی نخواهند برد حتی  اگر که آقای روحانی را دوست دارند به او اینطور ظلم نکنند.

حاجی دلیگانی با بیان اینکه اعضای دولت و رئیس جمهور باید صادقانه با مردم صحبت بکنند، گفت: اگر کاری کردند صادقانه ارائه بدهند اگر هم کاری نکردند، نمی خواهد خودشان را به زحمت بیندازند.

وی در پایان با اشاره به برخی رفتارهای تبلیغاتی وزیر ارتباطات افزود: با این نوع رفتارهایی که انجام میشود، اگر در این دولت کاری صورت گرفته است به نظر من همان هم از بین می رود و مردم اقبالی نخواهند کرد، مردم از صداقت، صافی، پاکی و شفافیت خوششان می آید نه از اینکه مطلبی را در زبان بگویید ولی مردم در عمل چیز دیگری را مشاهد بکنند.

 

انتهای پیام/چ

دیدگاه شما

آخرین اخبار