مطبوعات همدان
به کانا ل ارتباطی ما بپیوندید
تاریخ : 18. شهريور 1396 - 20:56   |   کد مطلب: 22322
آذری جهرمی با انتشار پستی در اینستاگرام اعلام کرد به زودی سامانه‌ای برای دریافت گزارش‌های آنلاین از مزاحمت‎‌ها برای توقف سریع آن‌ها راه می‌اندازیم.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی صدای دانشجو، به نقل از خبرگزاری دانشجو، محمد جواد آذری جهرمی، وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات با انتشار پستی در صفحه‌ی اینستاگرام خود به پیامک‌های تبلیغاتی مزاحم واکنش نشان داد.

وی در صفحه اینستاگرام خود نوشت: «پیامک‌های تبلیغاتی مزاحم آرامش حریم خصوصی مردم را به هم ریخته است. پس از ساماندهی پنلهای ارسال انبوه از طریق سازمان تنظیم مقررات و ارتباطات رادیوئی، اکنون ارسال این پیامک‌ها از طریق شماره‌های عادی فزونی یافته است.

صاحبان کسب و کار بایستی به حریم خصوصی مردم احترام بگذارند و متوجه این موضوع باشند که این نوع تبلیغات اثر عکس دارد. وزارت ارتباطات نیز برای این نیاز مشروع کسب و کار‌ها بایستی با همکاری مرکز ملی فضای مجازی راهکاری اندیشه کند. به سازمان تنظیم مقررات ابلاغ شد که با تمام توان جلوی مزاحمت برای مردم را بگیرد و راهکاری نیز برای کسب و کار‌ها که نیازمند بهره گیری از این فضا هستند را بیابد. بزودی سامانه‌ای برای دریافت گزارش‌های آنلاین شکایات مزاحمت‌ها و توقف سریع آن‌ها راه خواهیم انداخت.»

 

انتهای پیام/چ

دیدگاه شما

آخرین اخبار