مطبوعات همدان
به کانا ل ارتباطی ما بپیوندید
تاریخ : 28. شهريور 1396 - 14:34   |   کد مطلب: 22471
رئیس مجلس خبرگان گفت: مسئولان بدانند در پس لبخند دشمن، تیر زهرآگینی وجود دارد و برجام نیز مصداق است.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی صدای دانشجو، به نقل از خبرگزاری دانشجو، آیت الله احمد جنتی، رئیس مجلس خبرگان رهبری صبح امروز در سومین اجلاسیه رسمی پنجمین دوره خبرگان رهبری ضمن تبریک به مناسبت اعیاد گذشته اظهار داشت: این اعیاد از قدرت اسلام است.

وی امر به معروف و نهی از منکر را وظیفه اصلی مسلمانان، علما و نهادهایی، چون خبرگان برشمرد و افزود: هدف امام حسین علیه السلام نیز امر به معروف بوده است باید بدانیم سکوت در برابر باطل چه بلاهایی بر سر مسلمانان در طول تاریخ آورده است.

جنتی تصریح کرد: اگر از همان صدر اسلام در برابر باطل سکوت نمی‌شد شاهد این همه ظلم بر سر امام علی و حضرت زهرا نبودیم بنابراین باید این فریضه امر به معروف و نهی از منکر را جدی بگیریم.

رئیس مجلس خبرگان رهبری همچنین پیرامون هفته دفاع مقدس یادآور شد: دفاع مقدس نعمتی برای ملت ایران بود و ارزش این جنگ قابل قیاس با طلا نیست چرا که سرتا پا مایه خیر و برکت بود و به قدرت نظامی جمهوری اسلامی را روح ایثار و شهادت را تقویت کرد.

وی ادامه داد: در ایام جنگ شهید فهمیده‌ای به وجود آمد که حضرت امام فرمودند: رهبر من نوجوانی است که نارنجک به کمر بست.

جنتی تاکید کرد: جنگ تحمیلی صورت گرفت تا نظام اسلامی باقی بماند در واقع انقلاب را جنگ تقویت کرد.

رئیس مجلس خبرگان رهبری در بخش دیگری از سخنانش پیرامون جنایات دولت میانمار علیه مردم مظلوم این کشور بیان داشت: مسلمانان با شرایط بدی گرفتار بی رحم‌ترین انسان‌ها شدند و در مقابل می‌بینیم که متاسفانه امت اسلامی سکوت کرده است که این سکوت برای آن‌ها گران تمام خواهد شد البته این موضوع مایه نگرانی ماست.

وی همچنین درباره موضوع اقلیم کردستان اظهار داشت: می‌خواهند یک اسرائیل دیگر در آنجا به وجود آورند در واقع این مسئله خواسته آمریکا، اسرائیل و عربستان است تا مسلمانان را تضعیف کنند، اما این توطئه‌ها به جایی نمی‌رسد.

جنتی تاکید کرد: باید از مردم عراق حمایت کنیم و اجازه این کار داده نشود.

رئیس مجلس خبرگان رهبری پیرامون وظایف خبرگان رهبری افزود: فقدان این نهاد ضایعه و لطمه‌ای بزرگ برای نظام اسلامی به دنبال خواهد داشت در واقع خبرگان رهبری برای حفظ امنیت، استقلال و صیانت از رهبری است.
وی با اشاره با انتخابات اخیر کشورمان با بیان اینکه این انتخابات مشکلات فراوانی داشت، اظهار داشت: برخی مقامات دولت از استاندار و فرماندار و دهدار رسما تخلف کردند و کارشان به دادگاه قضائی کشید.
 

 

انتهای پیام/چ

دیدگاه شما

آخرین اخبار