مطبوعات همدان
به کانا ل ارتباطی ما بپیوندید
تاریخ : 5. شهريور 1396 - 12:39   |   کد مطلب: 22123
یکی از شاخصه های مهم رسانه ی خوب و موثر ، عمل فراجناحی است ، یعنی بدون گرایش به جناح خاصی فعالیت خود را انجام دهد و بتواند وقایع را همان گونه که هست بیان کند .

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی صدای دانشجو، میلاد مرادی فعال دانشجویی در گفت و گو با خبرنگار صدای دانشجو گفت : تاثیر رسانه در جامعه ی ما بسیار زیاد است ، همانگونه که مشهود است افراد جامعه تمام اخبار خودرا چه درست و چه غلط از فضای مجازی می گیرند . لذا با توجه به این موضوع بچه های انقلابی باید تمام تلاش خود را برای پیشرویی در این زمینه به کار ببندند و با استفاده از ابزار های رسانه  و استفاده ی اصولی و به موقع از آن بتوانند در این زمینه قدم موثری بردارند.

وی افزود : یکی از شاخصه های مهم رسانه ی خوب و موثر ، عمل فراجناحی است ، یعنی بدون گرایش به جناح خاصی فعالیت خود را انجام دهد و بتواند وقایع را همان گونه که هست بیان کند .

 

مرادی بیان کرد : از جمله رسالت های رسانه ی انقلابی ، انتقال مباحث اصلی برای روشنگری است ، که در کنار انتقال مباحث ، تحلیل مناسب و درست هم باید وجود داشته باشد . به عنوان مثال اگر مسئله ای در رابطه با اصولگرایی وجود دارد ، یک تحلیل از زبان اصول گرایان و یک تحلیل از زبان اصلاح طلبان وجود داشته باشد که مخاطب بتواند طبق تحلیل هایی که می بیند خودش به نتیجه ی مطلوب برسد.

 

وی ادامه داد : تولید محتوای مناسب و کارآمد در فضای رسانه ای بسیار مهم است ، اگر خوراک مناسب برای افراد وجود داشته باشد ، مخاطب به سراغ رسانه های غیر انقلابی نمی رند ولی اگر ما استفاده از رسانه های غیر انقلابی را منع کنیم و جایگزینی برای آنها نداشته باشیم نمیتوانیم مخاطب را جذب کنیم ، لذا توجه به تولید محتوا بسیار مهم است.

 

 

انتهای پیام/چ

دیدگاه شما

آخرین اخبار