مطبوعات همدان
به کانا ل ارتباطی ما بپیوندید
تاریخ : 24. مهر 1395 - 22:39   |   کد مطلب: 18643
دومین نشست تشکیلاتی سال۹۵ بسیج دانشجویی دانشگاه ازاد اسلامی استان همدان به همراه تشریح ویژه برنامه هشتمین یادواره شهدای گمنام در این دانشگاه برگزار گردید.

به گزارش صدای دانشجو، ظهر امروز، مورخه 24 مهرماه، دومین نشست تشکیلاتی سال۹۵ بسیج دانشجویی دانشگاه ازاد اسلامی استان همدان به همراه تشریح ویژه برنامه هشتمین یادواره شهدای گمنام در سالن اجتماعات ساختمان فارابی این دانشگاه برگزار گردید.
مرادی، مسئول بسیج واحد خواهران در گفتگو با صدای دانشجو گفت: هدف از برگزاری وتکرار چنین نشست ها و برنامه هایی یادآوری و گوشزد برخی مسائل و موضوعات اساسی به دانشجویان و خود اعضااست به ابن امید که بتوان با همکاری و اتحاد دانشجو و بسبج در پیشبرد هرچه بهتر اهداف تشکیلاتی گام برداشت.
وی همچنین گفت:در این برنامه محمدی مسئول بسیج دانشگاه به بیان مباحث تشکیلاتی همچون اخلاق تشکیلاتی پرداخت و از رفتار ها و برنامه های آتی که بسیج دانشجویی برای اجرای آن درسال جاری در نظر دارد، اشاره کرد.
مرادی افزود، حساسیت بیشتر این مسئله روی حضور دانشجویان و اعضا در مراسمات و برنامه ها و مناسبات تدارک دیده شده برای دانشگاه بوده وبرروی همین مباحث تاکید شد، همچنین در این رابطه نکات و مسائل مربوطه به اعضا گوشزد شد.
وی از برگزاری مراسم هشتمین یادواره شهدای گمنام در روزهای آتی خبرداد و اضافه کرد که در این جلسه هم روی چگونگی برگزاری مراسم برنامه ریزی شد و اعضا و خادمین برگزارکننده مراسم از بین اعضای داوطلب انتخاب شدند و قرارشد کمته مربوطه برای این مراسم نیز تشکیل گردد.
انتها پیام/

دیدگاه شما

آخرین اخبار