مطبوعات همدان
به کانا ل ارتباطی ما بپیوندید
تاریخ : 27. بهمن 1394 - 9:47   |   کد مطلب: 17034
دبیر انجمن اسلامی دانشجویان دانشگاه بوعلی سینا همدان از نامزدهای انتخاباتی که تاکنون به طرح شفافیت داوطلبانه نپیوسته اند خواست تا در این سامانه ثبت نام بکنند.

مجتبی مرادی در مصاحبه با صدای دانشجو گفت: ازچندماه پیش که طرح شفافیت داوطلبانه از تهران فعالیت خود را بصورت جدی شروع کرد، جمعی از تشکل های دانشجویی استان همدان با همیاری هم، ستادی با عنوان "ستاد شفافیت داوطلبانه استان همدان" تشکیل دادند و از نامزدهای مجلس شورای اسلامی دعوت کردند که به این طرح بپیوندند و در بستری که برایشان فراهم گردیده که همان سایت رسمی مجلس نما است شفاف سازی کنند.

وی گفت:  اما متاسفانه ازبین اینهمه نامزد انتخاباتی استان همدان تنها یک نفر به این طرح پیوسته و غالب محورهای شفافیت بجز هزینه های انتخاباتی را تکمیل نموده است.

مرادی گفت: از دیگرنامزدهای انتخاباتی هم که تا کنون به طرح نپیوسته اند دعوت میکنیم که به طرح شفافیت داوطلبانه بپیوندند.

وی گفت: اعلام میداریم نامزدهایی که به طرح  شفافیت داوطلبانه ملحق نشوند میبایست به  صلاحیت و صداقتشان شک کرد و بدون شک تشکل های انقلابی استان همدان مقابل کسانی که به طرح نپیوندند موضع خواهد گرفت.

مرادی در خصوص موضع تشکل های دانشجویی در خصوص رفتار کاندیدا نسبت به این موضوع گفت: ما دلیل شفافیت سازی و عدم شفاف سازی را از آنان جویا می شویم و برای مردمی که قراراست ازبین اینان نماینده ای به  ساختمان بهارستان بفرستند روشنگری خواهیم نمود. ضمنا کسانی که بخواهند  صداقت و صراحت بخرج ندهند حتما بدانند که به مجلس شورای اسلامی راه نخواهند یافت.

وی در ادامه افزود: درباب تشکیل ستاد و نیز هدف از تشکیل آن عرض کنم که  این ستاد  تنها برای انتخابات مجلس شورای اسلامی تشکیل نشده و بنا براین است که انشاالله اصل شفاف سازی را برای بعد از انتخابات مجلس قرارداده و اهم فعالیت خود را برای بعد از انتخابات قراردهد.

انتها پیام/م

دیدگاه شما

آخرین اخبار