مطبوعات همدان
به کانا ل ارتباطی ما بپیوندید
تاریخ : 4. مرداد 1396 - 22:23   |   کد مطلب: 21687
رئیس کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی گفت: به تحریم های اخیر پاسخ دندان شکنی خواهیم داد و این اشتباه فاحش دولت ترامپ کشور آمریکا را در عرصه بین المللی منزوی تر خواهد کرد.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی صدای دانشجو، علاالدین بروجردی رییس کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی در گفت و گو با خبرنگار آذرپیام در خصوص تحریم‌های تازه مجلس نمایندگان آمریکا گفت: از زمانی که این طرح در کنگره آمریکا مطرح شده بود این کمسیون با استفاده از ظرفیت مرکز پژوهش های مجلس شورای اسلامی و با تشکیل جلسات متعدد کارشناسی با اعضای فراکسیون ها و با حضور ریاست محترم مجلس، طراحی اولیه ای برای آن صورت گرفته تا مسیر قانونی طی شود.

رییس کمیسیون امنیت ملی با بیان اینکه طرح با رای بالایی مصوب شده است گفت: با توجه به تعطیلی مجلس، شنبه هفته آینده جلسه فوق‌العاده اعلام کرده‌ایم تا مجموعه پیشنهادها مورد بررسی قرار گیرد.

بروجردی تصریح کرد: طبیعتا سمت و سوی طرح، پاسخ دندان شکنی به آمریکایی‌ها خواهد بود که ادب سیاسی را رعایت کنند و به توافقی که صورت گرفته شده پایبند باشند.

بروجردی در پایان با اشاره به غیرقابل نقض بودن برجام گفت: این توافق ماحصل مذاکرات بسیار فشرده ای بوده است که با تغییر دولت‌ها قابل نقض نبوده و خطای فاحشی از سوی دولت ترامپ است که امریکا را در عرصه بین الملل منزوی تر خواهد کرد.

انتهای پیام/چ

دیدگاه شما

آخرین اخبار