مطبوعات همدان
به کانا ل ارتباطی ما بپیوندید
تاریخ : 20. آبان 1402 - 13:20   |   کد مطلب: 24851
نماینده رشت در مجلس از طرح پیشنهاد افزایش ۹۰ درصدی حقوق بازنشستگان طی اجرای برنامه هفتم توسعه خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی صدای دانشجو، جبار کوچکی نژاد نماینده مردم رشت در مجلس شورای اسلامی، ضمن تاکید بر همسان‌سازی حقوق بازنشستگان، اظهار کرد: حقوق بازنشستگان با توجه به شرایط اقتصادی کشور کفاف زندگی آن‌ها را نمی‌دهد و ضروریست که حقوق آن‌ها افزایش یابد که نمایندگان در جریان بررسی لایحه برنامه هفتم توسعه کل کشور در مجلس به دنبال همسان سازی حقوق بازنشستگان هستند.

وی افزود: در کمیسیون تلفیق مدل‌هایی از سوی نمایندگان برای همسان سازی حقوق بازنشستگان مطرح شده و در جلساتی که با دولت داشتیم مسئولان دولتی نیز برای همسان سازی مدل‌هایی را مطرح کردند که باید در این باره به توافق برسیم.

نماینده مردم رشت در مجلس در باره یکی از پیشنهادات مطرح شده برای افزایش حقوق بازنشستگان، اظهار کرد:یکی از پیشنهادات افزایش ۹۰ درصدی حقوق بازنشستگان در طول برنامه هفتم است به این صورت که در سال اول اجرای این برنامه حقوق آن‌ها ۵۰ درصد و در سال دوم اجرا نیز ۴۰ درصد باقی مانده افزایش یابد تا حقوق این قشر معادل ۹۰ درصد حقوق دریافتی کارکنان شاغل شود.

کوچکی‌نژاد خاطر نشان کرد: در جلسات روز شنبه و یکشنبه کمیسیون تلفیق درباره نحوه و میزان افزایش حقوق بازنشستگان در کمسیون تلفیق برنامه به جمع‌بندی خواهیم رسید تا در جلسه علنی روز سه‌شنبه این هفته نیز مطرح و تصمیم نهایی در این زمینه اخذ شود.

منبع: تسنیم

دیدگاه شما

آخرین اخبار