مطبوعات همدان
به کانا ل ارتباطی ما بپیوندید
تاریخ : 23. مرداد 1396 - 23:32   |   کد مطلب: 21952
عضو کمیسیون آموزش با بیان اینکه هنوز موفق به گفتگو و مذاکره با روحانی در این خصوص نشده ایم خبر داد: کمیسیون آموزش در حال نگارش نامه‌ای به روحانی جهت معرفی هرچه سریعتر وزیر علوم است.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی صدای دانشجو، علیرضا سلیمی در گفتگو با خبرنگار شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ در خصوص تعلل دولت دوازدهم برای معرفی وزیر علوم، اظهار داشت: وضعیت فعلی وزارت علوم وضعیت مناسبی نیست و اینکه دولت تا کنون گزینه ای به عنوان وزیر پیشنهادی به مجلس معرفی نکرده است وضعیت را بدتر کرده است.

 

وی با انتقاد از بلاتکلیفی وزرات علوم که دولت مسبب آن شده است عنوان کرد: این روند قطعاً‌ به توسعه علمی کشور لطمه میزند؛ آقای روحانی با توجه به شناخت و ظرفیتی که از نیروهای توانمند وجود دارد باید هرچه سریع تر گزینه ای را به عنوان وزیر علوم به مجلس معرفی کنند.

 

عضو کمیسیون آموزش مجلس در ادامه افزود: حضور یک فرد به عنوان سرپرست اگرچه ایراد قانونی ندارد اما این اقدام در وزارت علوم که وزارتخانه حساسی است نتایج و تبعات خوبی نخواهد داشت.

 

سلیمی با بیان اینکه هنوز موفق به گفتگو و مذاکره با روحانی در این خصوص نشده ایم، خبر داد: کمیسیون آموزش در حال نگارش نامه‌ای به روحانی جهت معرفی هرچه سریعتر وزیر علوم است.

 

وی همچنین گفت: در این نامه که احتمالا تا هفته آینده به دست روحانی می رسد از وی در خواست شده است که وزارت علوم را جدی بگیرند و به زودی این نامه به دست روحانی می رسد چرا که روحانی حتی زمان معرفی وزیر پیشنهادی علوم را هم اعلام نکرده است.

انتهای پیام/چ

دیدگاه شما

آخرین اخبار