مطبوعات همدان
به کانا ل ارتباطی ما بپیوندید
تاریخ : 31. خرداد 1396 - 17:45   |   کد مطلب: 21225
کنفدراسیون فوتبال آسیا زمان دیدارهای تیم ملی فوتبال ایران مقابل کره جنوبی و سوریه را اعلام کرد که بر این اساس احتمال دارد تا این دیدار در ورزشگاه امام رضا(ع) مشهد برگزار شود.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی صدای دانشجو، به نقل از فارس؛ کنفدراسیون فوتبال آسیا زمان دیدارهای تیم ملی فوتبال ایران مقابل کره جنوبی و سوریه را اعلام کرد که بر این اساس احتمال دارد تا دیدار تیم ملی مقابل سوریه در ورزشگاه امام رضا(ع) مشهد برگزار شود.

اعلام زمان بازی‌های تیم ملی

تیم ملی فوتبال ایران که در فاصله 2 هفته مانده تا اتمام دیدارهای مقدماتی جام جهانی در قاره آسیا صعود خود به این رقابت‌ها را قطعی کرده، در 2 بازی پایانی خود باید به مصاف کره جنوبی و سوریه برود.

شاگردان کارلوس کی‌روش پنج شنبه 9 شهریور (31 آگوست) در کره جنوبی به مصاف این تیم می‌روند. کنفدراسیون فوتبال آسیا ساعت این بازی را 21 به وقت محلی(15:30 به وقت ایران) اعلام کرده است.

همچنین دیدار تیم‌های ایران و سوریه در آخرین هفته مرحله نهایی مقدماتی جام جهانی از ساعت 20:30 روز سه‌شنبه 14 شهریور برگزار می‌شود.

با توجه به صعود زودتر از موعد تیم ملی به جام جهانی و همچنین استفاده از پتانسیل دیگر شهرهای کشور در حمایت از تیم ملی و برگزاری بازی‌ها، حالا فدراسیون فوتبال قصد دارد تا رایزنی خود را با مسؤولان تربیت بدنی آستان قدس رضوی برای برگزاری این مسابقه در ورزشگاه مدرن و مجهز امام رضا(ع) مشهد انجام دهد.

حالا نیز مسؤولان هیأت فوتبال خراسان رضوی به دنبال این هستند تا مقدمات برگزاری هماهنگی نهایی بین فدراسیون فوتبال و مسؤولان تربیت بدنی آستان قدس رضوی را برگزار کنند تا شاید پس از بازی ایران و کره شمالی که در دهه 60 در ورزشگاه تختی مشهد برگزار شد، حالا برای دومین مرتبه تیم ملی برای برگزاری یک بازی راهی مشهد شوند.

ورزشگاه مدرن مشهد منتظر تیم ملی  

ورزشگاه امام رضا(ع) مشهد که با گنجایش بیش از 25 هزار نفر توسط آستان قدس رضوی در منطقه بلوار فردوسی این شهر ساخته شده است و دارای ویژگی‌هایی منحصر به فرد از جمله زمین چمن ویژه متناسب با تمامی شرایط آب‌وهوایی و پارکینگ مسقف برای خودروهای تماشاگران است.

این ورزشگاه اسفندماه سال 95 بالاخره و پس از مدت‌ها وعده و وعید افتتاح شد اما از آن زمان تاکنون هیچ مسابقه فوتبالی در آن برگزار نشده است.

قرار بود این ورزشگاه برای لیگ برتر هفدهم میزبان تیم‌های پدیده و سیاه‌جامگان باشد، اما این اتفاق به دلیل عدم تعیین اجاره بهای آن هنوز قطعی نشده است.

حالا و با توجه به شرایط تیم ملی و صعود زودتر از موعدش به جام جهانی روسیه، دو بازی باقی مانده با کره جنوبی و سوریه از حساسیت خیلی بالایی برخوردار نیست و همین می‌تواند زمینه انتقال آخرین بازی تیم ملی به جای تهران، در مشهد را فراهم کند.

منتظر درخواست فدراسیون هستیم

مدیرعامل تربیت‌بدنی آستان قدس رضوی در این باره به خبرنگار فارس در مشهد می‌گوید: ما آمادگی تعامل با فدراسیون فوتبال را داریم و پیش از این هم جلسات خوبی را با مسؤولان این مجموعه برگزار کردیم.

حسین یوسفی ادامه داد: ورزشگاه امام رضا(ع) در حال حاضر به صورت کامل آماده برگزاری مسابقات فوتبال است اما باید یکسری شرایط هم در جلساتی بین ما و فدراسیون مورد نظر قرار بگیرد.

وی ادامه داد: برای برگزاری بازی‌های تیم ملی هیچ مشکلی نداریم و اگر فدراسیون درخواستی به ما ارائه دهد قطعاً به آن توجه ویژه خواهیم داشت.

مدیرعامل تربیت‌بدنی آستان قدس رضوی درباره برگزاری بازی‌های لیگ برتر در این ورزشگاه نیز می‌گوید: ما برای این موضوع هم آمادگی کامل داریم تنها باید برخی از مسائل را در جلسه با مسؤولان ورزش استان، هیات فوتبال و باشگاه‌های مشهدی مطرح کنیم و در نهایت تصمیم نهایی را اتخاذ کنیم.

================

گزارش: جواد طاری‌بخش

================

انتهای پیام/چ

دیدگاه شما

آخرین اخبار