مطبوعات همدان
به کانا ل ارتباطی ما بپیوندید
تاریخ : 6. اسفند 1395 - 7:24   |   کد مطلب: 19630
پیشکسوت باشگاه پرسپولیس گفت: برانکو خوب نتیجه گرفته اما مربیان دیگر خوب نتیجه نگرفتند. به نظرم باید به مربیان ایرانی بها بدهند.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی صدای دانشجو، به نقل از فارس، فرشاد پیوس پس از بازی خیریه در جمع خبرنگاران، اظهارداشت: کار خیرخواهانه واقعاً کار قشنگ و خوبی است هر جای ایران عزیزمان باشد هم من و هم همبازیان در کار خیر قدم بر می‌داریم. وظیفه خودمان است که به این بچه‌ها از لحاظ ورزشی، معنوی و حتی مادی در توان خودمان کمک کنیم.

وی در مورد اینکه نظر شما در مورد عملکرد تیم‌های ایرانی حاضر در بازی‌های آسیایی چیست، گفت: به نظرم بازی‌های بدی نبوده است، درست است که نتیجه خوبی نگرفته‌اند و باختند، اما به نظرم چون اولین بازی آنها بود، دیدارها سخت بود. در اولین بازی به دلیل شرایط سخت بازی‌ها خیلی شرایط آنها ایده‌آل نبود. به هر حال آنها از بازی‌های لیگ خودمان به این بازی‌ها رفتند، معلوم بود که ساق‌های آنها خسته است البته رفته رفته درست می‌شود و بازی به بازی درست می‌شوند.

فرشاد پیوس در واکنش به این سئوال که به غیر از یکی دو مربی خاص، دیگر مربیان خارجی در این چند سال در لیگ‌های ما فعالیت کردند جواب نداده‌اند، نظر شما در مورد اینکه ما باید چکار کنیم که به مربیان ایرانی بها داده شود، گفت: من صحبتم با مدیران باشگاه‌ها است، به نظرم استقلالی‌ها خیلی بامعرفت هستند و سعی می‌کنند از مربیان خودشان استفاده کنند و در این چند سال این کار را کرده‌اند و نتیجه هم گرفته‌اند اما باشگاه پرسپولیس همیشه دنبال مربی اجنبی است. مربی اجنبی خوب است به شرطی که عملکرد خوبی داشته باشد، برانکو خوب نتیجه گرفته اما مربیان دیگر خوب نتیجه نگرفتند. به نظرم باید به مربیان ایرانی بها بدهند.

وی در ادامه افزود: واقعاً هیچ فرقی ندارد درسی که مربیان خارجی خوانده‌اند مربیان ایرانی هم همان درس‌ها را خوانده‌اند، شاید از آنها بیشتر هم کلاس رفته باشند، باز هم می‌گویم به نظرم باید به مربیان ایرانی بیشتر بها بدهند هر چه باشد مربیان خارجی می‌آیند و می‌روند اما مربیان ایرانی در خاک وطن‌مان هستند.

پیوس در پاسخ به این سوال که در مورد مربیان بی‌کیفیت و بازیکنان بی‌کیفیتی که به ایران آورده می‌شود شما چه راهکاری دارید، گفت: به نظرم باید یک گروه فنی تشکیل شود، از پیشکسوتان باشگاه‌ها در این گروه فنی استفاده شود که  کدام بازیکن به درد پرسپولیس و یا تیم‌های دیگر می‌خورد. بعضی‌ها دلال‌بازی می‌کنند و در این وسط حتی از نزدیکان باشگاه پرسپولیس من می‌دانم که خیلی از این پول‌ها گرفته‌اند. بازیکنانی می‌آورند و استفاده می‌کنند و پول توی جیب آن شخص می‌رود، باید از این کار جلوگیری شود چون این دلال‌ها فساد هستند و باید از فوتبال دور شوند.

وی در ادامه صحبت‌های خود ادامه داد: چرخه مربی‌گری مثل چرخه ساعت است از این تیم به تیم دیگری می‌روند، با یک تیم سقوط کرده‌اند و بعد از ان با یک تیم دیگر کار می‌کنند باید مسئولان وزارت ورزش و جوانان و حراست در این مورد دخالت کنند چون این کارها جوانان و نوجوانان را از فوتبال زده می‌کند.

وی در پاسخ به این سئوال که نظر شما چیست که اصلاً بازیکن خارجی وارد لیگ ایران نشود؟ گفت: بازیکن وارد شود اما باید یک سر و گردن از بازیکنان ایرانی بالاتر باشد نه اینکه بازیکنی را می‌آورند بازی نمی‌کند، پول می‌گیرد و آخر هم به فیفا علیه ما شکایت می‌کند. به نظرم باید بازیکنانی بیاورند که در تیم خود فیکس بوده باشند و به درد ما بخورند نه اینکه بازیکنانی را بیاورند که به قول ما به درد تیم‌های دسته 2 و 3 ما هم نمی‌خورند اما دلال‌بازی‌ها وجود دارد و دلال‌ها به فکر جیب خودشان هستند و دودش هم به چشم هواداران عزیز ما می‌رود.

پیشکسوت باشگاه پرسپولیس در پاسخ به این سوال که نظر شما در مورد عدم دعوت بازیکنان پرسپولیس به تیم ملی از سوی کی‌روش چیست، گفت: کی‌روش این کار را نمی‌کند، نمی‌تواند که این کار را کند چون 4 تا 5 بازیکن پرسپولیس خیلی خوب هستند. شاید کی‌روش حالش خوب نبوده که این تصمیم را گرفته است، او باید دعوت کند چون این نفرات ایرانی هستند که می‌توانند به تیم ملی ایران کمک کنند.

پیوس در پایان صحبت‌های خود در پاسخ به این سئوال که شایعه‌ای شده که کی‌روش می‌خواهد یکی از دورگه‌های انگلیسی را به جای سیدجلال بیاورد و نظر شما در مورد این موضوع چیست، گفت: به نظرم سید جلال یکی از دفاع وسط‌های خوب ما است، در این چند سال خیلی خوب کار کرده و در تیم پرسپولیس واقعاً عالی بوده است، در آسیا هم یکی از دفاع وسط‌های خوب مااست، جایگزین خوبی را من به جای سید جلال نمی‌بینم و کسی بهتر از سید جلال نیست.

انتهای پیام/چ

دیدگاه شما

آخرین اخبار