مطبوعات همدان
به کانا ل ارتباطی ما بپیوندید
تاریخ : 23. شهريور 1396 - 23:39   |   کد مطلب: 22404
نماینده مجلس شورای اسلامی، با بیان اینکه ۷۰ درصد مشکلات حقوق‌های نجومی مربوط به مجلس است، گفت: من از دیوان محاسبات شکایت دارم چرا که روی این مسئله ماله کشیدند، آن ها باید بررسی و اعلام کنند حقوق‌های نامتعارف و نجومی را چه کسان گرفتند.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی صدای دانشجو، به نقل از پایگاه خبری دیمه نیوز، حمیدرضا حاجی بابایی در نشست پرسش و پاسخ با دانشجویان در خصوص سند ۲۰۳۰ گفت: زمانی که ما ا اصلاحات فرهنگی یونسکو حمایت کردیم در ۱۵ سال اول این سند بود، به عبارتی در سال‌های ۲۰۰۰ تا ۲۰۱۵ این سند شامل حق تحصیل دختران و پسران به صورت برابر بود که ما جزو ۶ کشوری که در این طرح پیشگام‌اند، بودیم؛ در ۱۵ سال بعدی این سند تغییرات بنیادی داشت و آن چیزی است که رهبری آن را به استیضاح کشید.

وی در خصوص حزب سیاسی خود اذعان داشت: من در تمام طول عمر فعالیت سیاسی خود یک بار وارد حزب شدم با آقای روحانی و نوبخت حزب توسعه اعتدال را تشکیل دادیم، اما اصولگرا هستم.

حاجی بابایی در خصوص وظیفه مجلس در نظارت بر اجرای قانون های تصویبی خود تاکید کرد: اگر مجلس پای کار بایستد ۷۰ درصد مشکلات کشور حل خواهد شد؛ یکی از مشکلات اساسی جامعه ما قانون‌گریزی است.

وی با بیان اینکه ۷۰ درصد مشکلات حقوق‌های نجومی مربوط به مجلس است، افزود: من از دیوان محاسبات شکایت دارم چرا که روی این مسئله ماله کشیدند؛ بررسی و اعلام کنند حقوق‌های نامتعارف و نجومی را چه کسان گرفتند.

وی در ادامه تصریح کرد: امروز دیگر با سوت و کف نمی‌توان کشور را اداره کرد؛ نمایندگان مجلس به اکثریت کابینه پیشنهادی رای دادند تا بهانه‌ای برای کار نکردن نباشد.

در پایان حاجی بابایی با بیان اینکه دولت فعلی دولت اصلاحات و اعتدال است و هزینه آن بر دوش اصلاحات و اعتدال است ادامه داد:  کارکردن و نکردن دولت برعهده اصلاحات و اعتدال است.

در پایان حاجی بابائی، تاکید کرد: این خوب است که در جامعه همه نوع نظر و سلیقه وجود دارد ولیکن در مقابل ظلم بدیهی و آشکار همه با هم باید بایستید؛ پیگیری مشکلات جوانان و وعده‌های دولت در ایجاد شغل باید مطالبه عموم مردم باشد.

انتهای پیام/چ

دیدگاه شما

آخرین اخبار