مطبوعات همدان
به کانا ل ارتباطی ما بپیوندید
تاریخ : 7. اسفند 1394 - 18:10   |   کد مطلب: 17206
مسئول بسیج دانشجویی دانشگاه صنعتی همدان از پایان فعالیت کافه انتخابات با فرا رسیدن روز 7 اسفند خبر داد.

محمد مهدی فرجی در گفتگو با صدای دانشجو اعلام کرد: بسیج دانشجویی دانشگاه صنعتی همدان در ایام انتخابات با هدف ایجاد انگیزه به منظور مشارکت بیشتر دانشگاهیان در انتخابات و کمک به انتخاب اصلح "کافه انتخابات" را در دانشگاه صنعتی همدان برپا کرد.

فرجی گفت: به حمدلله توانستیم در این ایام به کمک فضاسازی لابی و محوطه داشگاه و برگزاری برنامه های گوناگون شور و نشاط انتخاباتی مناسب را در دانشگاه ایجاد کنیم.

وی گفت: در این ایام دو تریبون آزاد دانشجویی با موضوعات "من به ... را نمیدهم"  و "اهمیت مجلس" برگزار شد که مورد استقبال دانشجویان قرار گرفت.

این فعال دانشجویی گفت: در این ایام با دعوت از هر چهار کاندید مجلس خبرگان رهبری به صورت جداگانه سعی کردیم زمینه شناخت بهتر دانشجویان از این بزرگواران را فراهم بیاوریم.

فرجی افزود: از دیگر برنامه هایی که مورد استقبال دانشگاهیان دانشگاه صنعتی همدان قرار گرفت نشست مشترک 6 تن از کاندیدای مجلس شورای اسلامی بود که با هدف معرفی بهتر این افراد به دانشجویان برگزار شد.

وی در ادامه ضمن تشکر آحاد مردم به ویژه دانشجویان برای شرکت در انتخابات گفت: فارغ از نتیجه ای که پس از انتخابات اعلام می شود؛ برنده اصلی انتخابات، مردم ایران اسلامی خواهند بود.

فرجی عنوان کرد: مردم با حضور خود در پای صندوق های رای به وظیفه خود عمل کردند و بعد از این نوبت مسئولین است که به پاس قدردانی این مشارکت مردم به فکر خدمت به مردم و حل مشکلات آنان باشند.

این دانشجوی بسیجی گفت: همه کاندیدا و جناح های سیاسی گوناگون باید به نتیجه انتخابات تمکین کنند و از فردای رای گیری کدورت های احتمالی به وجود آمده در ایام تبلیغات را فراموش کنند.

فرجی در پایان ضمن آرزوی تشکیل مجلسی کارآمد عنوان کرد: ان شاء الله همه ما بتوانیم در هر جایگاهی که قرار داریم سرباز خوبی برای امام زمام (عج) باشیم.

انتها پیام/م

 

دیدگاه شما

آخرین اخبار