مطبوعات همدان
به کانا ل ارتباطی ما بپیوندید
تاریخ : 28. آبان 1397 - 19:31   |   کد مطلب: 23363
شهردار همدان در خصوص حواشی مراسم «شب پرویز اذکایی»، گفت: اگر ناخواسته موجب جریحه‌دار شدن عواطف مردم ولایت‌مدار همدان شده‌ایم عذرخواهی می‌کنیم.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی صدای دانشجو،عباس صوفی شامگاه دوشنبه در جمع خبرنگاران با اشاره به حواشی پیش آمده در مراسم «شب  پرویز اذکایی»، اظهار کرد: شهرداری در این موضوع بی‌تقصیر است و با برگزاری هرگونه نشست مغایر با موازین نظام اسلامی و انقلاب در هر شرایطی مخالف هستیم.

وی در ادامه گفت: این مراسم توسط یک موسسه خصوصی دارای مجوز از اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی برگزار شد و برای دریافت مکان، درخواستی به معاونت فرهنگی شهرداری ارائه داده شد و با قرار دادن مکان در اختیار این موسسه موافقت شد.

شهردار همدان با بیان اینکه با افرادی که با نظام اسلامی زوایه دارند مخالف هستیم، تصریح کرد: به دلیل عدم مسئولیت شهرداری و معاونت فرهنگی در این برنامه از مهمانان حاضر در جلسه  شناختی نبود.

وی با اشاره به فعالیت‌های معاونت فرهنگی شهرداری، افزود: شورای شهر و شهرداری همدان تابع منویات مقام معظم رهبری بوده و با افرادی که با اصل نظام مشکل داشته باشند، مخالف است.

صوفی با اعلام عذرخواهی در این خصوص، بیان کرد: اگر ناخواسته موجب جریحه‌دار شدن عواطف مردم ولایت‌مدار همدان شده‌ایم عذرخواهی می‌کنیم.

وی در پایان یادآور شد: موضوع پیش آمده امری سهوی و ناخواسته بوده و در این مجلس نیز حرفی علیه نظام اسلامی زده نشده است.

انتهای پیام/

دیدگاه شما

آخرین اخبار