مطبوعات همدان
به کانا ل ارتباطی ما بپیوندید
تاریخ : 15. آبان 1396 - 13:10   |   کد مطلب: 23149
نخستین همایش ملی «آمایش علم و فناوری»، ۲۶ بهمن ماه سال جاری در دانشگاه بین‌المللی امام خمینی(ره) قزوین برگزار می‌شود.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی صدای دانشجو،به نقل از گروه خبرگزاری دانشجو، نخستین همایش ملی «آمایش علم و فناوری»، ۲۶ بهمن ماه سال جاری در دانشگاه بین‌المللی امام خمینی(ره) قزوین برگزار می‌شود. 

قرار است این همایش ملی، با محوریت «رهیافت آینده نگاری به آمایش علم و فناوری»، «آموزش عالی و ارتقای ظرفیت‌های منطقه ای توسعه علم و فناوری»، «مدل مدیریت پژوهشی و مکان‌یابی استقرار و پراکنش مراکز پژوهشی مبتنی بر مزیت‌های منطقه ای»، «پیوند آمایش و آینده نگاری علم و فناوری» و «سیاستگذاری علم و فناوری مبتنی بر فرصت ها و قابلیت های منطقه‌ای» برگزار شود.

«تجربیات موفق در آمایش علم و فناوری»، «ابعاد، بسترها، زمینه ها و پیامدهای اجتماعی و فرهنگی توسعه منطقه ای علم و فناوری»،» خلاقیت و نوآوری در آمایش علم و فناوری»، «نظریه ها و روش های نوین آمایشی در حوزه علم و فناوری» و «اقتصاد دانش بنیان و توسعه منطقه ای علم و فناوری»، از دیگر محورهای این همایش ملی است.

بر اساس اعلام دبیرخانه همایش، مهلت ارسال مقالات تا پایان آذرماه ۱۳۹۶ است و علاقه‌مندان برای دریافت اطلاعات تکمیلی می‌توانند به آدرس وب‌سایت به نشانی www.sp-st.ir مراجعه کنند.

انتهای پیام/چ

دیدگاه شما

آخرین اخبار