مطبوعات همدان
به کانا ل ارتباطی ما بپیوندید
تاریخ : 13. مهر 1396 - 21:27   |   کد مطلب: 22693
مسئول اردوی جهادی دانشکده پزشکی دانشگاه آزاد مشهد خبر داد
برگزاری اردوهای جهادی پزشکی و درمانی در حاشیه شهر مشهد
تیم ۹ نفره از دانشجویان دانشکده پزشکی دانشگاه آزاد مشهد درقالب اردوی جهادی جهت ارائه خدمات درمانی امروز به روستای احمدآباد مشهد رفتند.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی صدای دانشجو، ساجده اسبوچین در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری دانشجو در مشهد، گفت: از جمله خدمات این اردوی جهادی به مردم روستای احمد آباد انجام ویزیت رایگان، غربالگری، گرفتن فشار خون، اندازگیری قند خون و ارائه داروهای رایگان به بیماران است و چنانچه وضعیت جسمانی فرد وخیم بود با نظر پزشک عمومی تیم به بیمارستان ارجاع داده می‌شود.
وی افزود: درصورتی که این فرد از تمکن مالی خوبی برخوردار نباشد به طور رایگان درمان خواهد شد.

مسئول اردوی جهادی دانشکده پزشکی دانشگاه آزاد مشهد بیان کرد: این اردوی جهادی یک روزه دانشکده پزشکی دانشگاه آزاد مشهد از گروهی 9 نفره دانشجویان این دانشکده در رشته های مامایی، پزشکی وپرستاری تشکیل شده است.

اسبوچین متذکر شد: تیم جهادی دانشکده پزشکی مشهد اولین اعزام خود را از دهه کرامت امسال شروع کرده است و قرار است به صورت مستمر در طول سال تحصیلی حاشیه شهر مشهد و روستاهای محروم آن مناطق را تحت پوشش خود قرار دهد.

مسئول اردوی جهادی دانشکده پزشکی دانشگاه آزاد مشهد خاطرنشان کرد: در این تیم 9نفره درمانی دانشکده پزشکی دانشگاه آزاد مشهد همچنین یک پزشک عمومی حضور دارد و اقدامات درمانی مانند غربالگری و ویزیت با نظر او انجام می‌شود.
انتهای پیام/چ

دیدگاه شما

آخرین اخبار