مطبوعات همدان
به کانا ل ارتباطی ما بپیوندید
تاریخ : 23. ارديبهشت 1396 - 14:05   |   کد مطلب: 20668
علیرضا سلیمی با اشاره به اخبار منتشر شده در خصوص واردات لباس توسط دختر وزیر آموزش و پرورش گفت:" با یک دست نمی‌توان دو هندوانه را برداشت"،اگر وزیری در مسند آموزش و پرورش باشد با این همه مشکلات فرهنگیان بخواهد بخشی از انرژی خود را در امور دیگری به کار گیرد، این وزیر نه تنها کمک نمی‌کند بلکه به مجموعه آموزش و پرورش آسیب هم می‌زند.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی صدای دانشجو، علیرضا سلیمی عضو هیئت رئیسه کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس شورای اسلامی در گفت‌وگو با خبرنگار شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ با اشاره به اخبار منتشر شده در خصوص واردات لباس توسط دختر وزیر آموزش و پرورش اظهار داشت: واقعا معلوم نیست چه اتفاقاتی در حال رخ دادن است و این موضوع باعث حساسیت مجلس شده است.

وی افزود: این اقدام باعث رنجیدگی دل معلمان شده و فرهنگیان انتظار دارند وزیر آموزش و پرورش تمام انرژی خود را صرف حل مشکلات این وزارتخانه کند.

عضو هیئت رئیسه کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس تصریح کرد: به قول معروف " با یک دست نمی‌توان دو هندوانه را برداشت"،اگر وزیری در مسند آموزش و پرورش باشد با این همه مشکلات فرهنگیان بخواهد بخشی از انرژی خود را در امور دیگری به کار گیرد، این وزیر نه تنها کمک نمی‌کند بلکه به مجموعه آموزش و پرورش آسیب هم می‌زند.

سیلمی گفت: فرهنگیان انتظار دیگری داشتند و امروز به این مسئله با بهت و حیرت نگاه می‌کنند و این خبر برای آن‌ها غیرقابل هضم است؛ از طرفی هم شاهد هستیم که معاون اول رئیس جمهور هم می‌گوید به خاطر واردات 200 میلیونی دختر وزیر مظلوم است، من سوالم این است که آیا واردات باعث از بین رفتن فرصت‌های شغلی داخلی می‌شود یا خیر؟

وی در پایان اظهار داشت: دولتی که وظیفه دارد برای مردم شغل ایجاد کند نمی‌دانم چرا اینطور برخورد می‌کند، ما واقعا درباره افکار عمومی و مردم چه تصوری داریم؟ برخی فکر می‌کنند مردم متوجه نمی‌شوند و این موضوع مایه شرم ساری است.

 

انتهای پیام/چ

دیدگاه شما

آخرین اخبار