مطبوعات همدان
به کانا ل ارتباطی ما بپیوندید
تاریخ : 26. ارديبهشت 1396 - 12:46   |   کد مطلب: 20723
عضو هیات رئیسه کمیسیون قضایی مجلس با بیان اینکه واردات عامل اصلی بی کاری جوانان کشور است، اظهارداشت: امروز در آمارهایی از گمرکات کشور به دست می رسید می بینیم واردات هر روز بیشتر از دیروز شده است، واردات کالاهایی که کاملا غیر ضروری بوده و اصلا نیاز کشور نبوده است.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی صدای دانشجو، حسن نوروزی، سخنگوی کمیسیون حقوقی و قضائی مجلس در گفت‌وگو با خبرنگار اقتصادی شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ در خصوص عملکرد اقتصادی دولت و پیامد های روی کار آمدن مجدد دولت یازدهم گفت: دانش آموزی که در برگه امتخانی مطلبی ننوشته است قطعا نمره صفر به وی تعلق می گیرد، دولت هم همینطور است کاری نکرده است که به آن نمره دهیم؛ متاسفانه دولت روحانی از کارنامه قابل قبولی در زمینه اقتصادی کشور برخوردار نیست یا بعبارتی کارنامه دولت در زمینه اقتصادی مهر مردودی خورده است.

 

وی ادامه داد: واردات بی رویه، رشد نرخ تورم، افزایش رکود در بازار ، تعطیلی دومینویی کارخانه ها، فساد ها و تحلفات گسترده مسئولان دولت و خوی اشرافی گری مدیران دولتی نشان داد که دولت قادر به اداره کشور در زمینه اقتصادی کشور نیست و هیچ توان و ظرفیتی در دولت برای مقابله با این موارد در کشور وجود ندارد.

 

عضو هیات رئیسه کمیسیون قضایی مجلس با بیان اینکه واردات عامل اصلی بی کاری جوانان کشور است، اظهارداشت: امروز در آمارهایی که از گمرکات کشور به دست می رسد می بینیم که واردات هر روز بیشتر از دیروز شده است، واردات کالاهایی که کاملا غیر ضروری بوده و اصلا نیاز کشور نبوده است.

 

نوروزی افزود: در این دولت بیشترین ضربه به قشر محروم و ضعیف جامعه وارد شد، کارگران بسیاری از کار بی کار شدند، کارخانه های بسیاری تعطیلی شدند، این یعنی ناتوانی و ضعف دولت در زمینه اقتصادی ، دولتی که برای رفع مشکلات و نیاز های کشور چشم به خارج کشور دوخته بود و از توان و ظرفیت داخلی استفاده نمی کرد چهار سال دیگر هم نمی تواند کاری در زمینه اقتصادی کشور کند.

 

وی با اشاره به وعده مجدد 100 روزه روحانی در انتخابات سال جاری عنوان کرد: آقای روحانی سال 92 وعده حل مشکلات اقتصادی در 100 روز را به مردم دادند و بعد هم منکر آن شدند ، امروز با چه رویی می آید و مجددا همان حرف های سال 92 را برای مردم تکرار می کند؟

 

سخنگوی کمیسیون قضائی مجلس ادامه داد: امروز می بینیم دولت برای جمع اوری آرا در انتخابات پول پاشی می کند، آقایان می گفتند شب واریز یارانه ها شب عزای دولت است و پول برای واریز یارانه ها وجود ندارد ، پس امروز این میزان مبالغ را از کجا می آورید و به حساب خانوارهایی که از قبل آنان را از دریافت یارانه محروم کرده اید واریز می کنید؟

 

نوروزی در پایان خطاب به اقای روحانی گفت: اقای روحانی مردم ما با پول پاشی به کسی رای نمی دهند به عملکرد رای میدهند، خوب است مقداری هم به شعور مردم احترام بگذارید و این قبیل عوام فریبی ها را نکنید.

 

انتهای پیام/چ

دیدگاه شما

آخرین اخبار