مطبوعات همدان
به کانا ل ارتباطی ما بپیوندید
تاریخ : 16. تير 1399 - 13:26   |   کد مطلب: 24050
علی حدادی گفت: وظیفه دولت نشان دادن هیبت نظام در مقابل آمریکا و انگشت اتهام به سوی آنها است، در حالی که متاسفانه وزیر امور خارجه لبخند خود را به دشمن نشان داده و در برابر مجلس کاملا طلبکارانه پاسخ می دهد اما این روش قطعا پسندیده نیست.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی صدای دانشجو،نماینده مردم ساوجبلاغ در مجلس شورای اسلامی در واکنش به سخنان روز گذشته ظریف در مجلس شورای اسلامی، در گفتگو با خبرنگار تیتریک، گفت: قطعا مواضع وزیر امور خارجه درباره برجام را قبول ندارم.
علی حدادی با اشاره به اینکه محمدجواد ظریف در مقابل منتقدان برجام طلبکارانه سخن می گوید، افزود: این روشی است که آقایان وزارت امور خارجه سالیان سال داشته اند در حالی که نتیجه برجام کاملا مشخص بوده و ثمره ای جز "هیچ" نداشت.
 
وی اظهار داشت: خودشان هم می دانند برجم هیچ دستاوردی نداشته است اما پس از سالها از آن دفاع می کنند در حالی که متاسفانه برجام مشکلاتی جدی را برای کشور ایجاد کرد و بحث ما این است که دولت رویکردی انفعالی در پیش گرفته است.
 
حدادی تصریح کرد: وظیفه دولت نشان دادن هیبت نظام در مقابل آمریکا و انگشت اتهام به سوی آنها است در حالی که متاسفانه وزیر امور خارجه لبخند خود را به دشمن نشان داده و در برابر مجلس کاملا طلبکارانه پاسخ می دهد اما این روش قطعا پسندیده نیست.
 
وی با اشاره به اینکه مجلس در مقابل رویکرد انفعالی دولت و وزارت امور خارجه می ایستد، گفت: آقایان همچنان با بهانه های مختلف می خواهند روش و تفکر لیبرالی را اشاعه دهند اما امروز تفکر لیبرالی پاسخگو نخواهد بود و باید به انفعال در برابر دشمن، پاسخی محکم داد.
 
نماینده مردم ساوجبلاغ در مجلس شورای اسلامی در خاتمه با تاکید بر اینکه امروز نظام جمهوری اسلامی در یک وضعیت بسیار خوبی از نظر اقتدار قرار دارد، خاطرنشان داشت: باید تفکرات لیبرالی فعالانه برخورد شود، اگر چه این تفکر شیوه و روش آقایان است اما مطمئنا مجلس مطالبه گری خود را بیشتر کرده و معطل نمی مانیم.
 
 

انتهای پیام/

 

دیدگاه شما

آخرین اخبار