مطبوعات همدان
به کانا ل ارتباطی ما بپیوندید
تاریخ : 21. ارديبهشت 1396 - 11:45   |   کد مطلب: 20648
دبیر کمیسیون اقتصادی مجلس گفت: پیشنهاد اعلام اموال و دارایی مسؤولان پیشنهاد خوبی است و پذیرفتن آن به جلوگیری از فساد کمک می‌کند.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی صدای دانشجو، به نقل از دفتر نماینده مردم شاهرود و میامی در مجلس، سیدحسن حسینی‌شاهرودی پیرامون پیشنهاد محمدباقر قالیباف، نامزد دوازدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری مبنی بر اعلام لیست اموال و دارایی‌های مسؤولان و بستگان درجه یک آن‌ها به مردم اظهار کرد: به نظر من این موضوع پیشنهاد بسیار خوبی است، اما بعید می‌دانم بعضی از آقایان قبول کنند.

وی افزود: ما در قانون داریم که مسؤولان اجرایی نظام و وزرا باید لیست اموالشان را به قوه قضاییه اعلام کنند و بهتر است قبل از اینکه از سوی مردم انتخاب شوند، این کار را انجام دهند تا مشخص شود جزو افراد متوسط جامعه هستند یا اقشار پردرآمد جامعه و مردم بتوانند به‌راحتی در این رابطه تصمیم بگیرند.

دبیر کمیسیون اقتصادی مجلس با بیان اینکه اجرای این پیشنهاد می‌تواند به جلوگیری از فساد کمک کند، تصریح کرد: وقتی در قانون گفته‌شده که مسؤولان باید لیست اموال خود و نزدیکانشان را اعلام کنند، برای جلوگیری از فساد است و به نظر من پذیرفتن این پیشنهاد نشانه صداقت مسؤولان خواهد بود.

 

انتهای پیام/چ

دیدگاه شما

آخرین اخبار