مطبوعات همدان
به کانا ل ارتباطی ما بپیوندید
تاریخ : 27. بهمن 1394 - 15:39   |   کد مطلب: 17039
حضرت آیت الله موسوی اصفهانی ظهر امروز با حضور در نمازخانه دانشگاه صنعتی همدان با دانشجویان دیدار داشتند.

به گزارش صدای دانشجو، حضرت آیت الله موسوی اصفهانی با حضور در نمازخانه دانشگاه صنعتی همدان با دانشجویان دیدار داشتند.

آیت الله موسوی اصفهانی گفت: انبیا آمده اند تا ما را از خودپرستی، هواپرستی، دنیا پرستی و شیطان پرستی، به اوج توحید و یکتا پرستی برسانند. اولین شعار انبیا شعار توحید است. گشایش مشکلات ما در خدامحوری و نجات یافتن از غیر خداست.
مانعی که بر سر راه انبیا برای بردن مردم به سوی خدا وجود دارد، مستکبرین هستند که تلاش میکنند نگذارند انبیا بار خود را به منزل برسانند.
وی گفت: اسلام احیاگر روح معنوی ماست، یکی از تعالیم اساسی قرآن، استکبار ستیزی و استقامت تا پای جان است. استکبارستیزی جزو برنامه های مسلم انبیا بوده است. علاوه بر نماز و روزه و حج و عبادات، قرآن کریم تأکید ویژه ای بر بحث استکبار ستیزی دارد.
مدیر حوزه های علمیه همدان گفت: تشکیل حکومت برای ما هدف نیست؛ اما پیاده کردن احکام و قوانین اسلامی بدون تشکیل حکومت امکان پذیر نخواهد بود. قطع ارتباط با مستکبرین و همبستگی با مستضعفین بدون تشکیل حکومت امکان ندارد. اسلام منهای سیاست اسلام نیست.
موسوی اصفهانی افزود: متدین بودن یعنی ایمان به همه آنچه پیغمبر خدا آورده است. قرآن کسانی را که به بعض دین ایمان آورده و بعضی دیگر را رها میکنند، مذمت می فرماید. مسائل سیاسی، جزو اسلام است و نباید رها شود. روحانی در خط پیغمبر کسی است که اگر بنا شد بخاطر مسائل سیاسی اسلام بالای دار برود، بر آرمان خود استقامت کند و بالای دار هم برود. حمایت از ولی فقیه باید تا پای جان باشد؛ نه فقط با لفظ و بیانیه.
ایشان گفتند: یکی از مهم ترین شاخص ها برای انتخاب نمایندگان مجلس شورای اسلامی و مجلس خبرگان، استکبارستیزی آن ها و اعتقاد راسخ به آن است. ممکن است بسیاری از نفوذی ها مذهبی و مقلد امام و رهبری باشند اما به آمریکا و غرب اعتماد داشته باشند.

گزارش تصویری دیدار را در زیر می بینید.

دیدگاه شما

آخرین اخبار