مطبوعات همدان
به کانا ل ارتباطی ما بپیوندید
تاریخ : 11. ارديبهشت 1396 - 20:36   |   کد مطلب: 20497
امروز شاهد حرف هایی هستیم که متناسب با میل اربابان غربی امثال کرباسچی، و به منظور انتقام از جوانان بسیجی در سوریه که حقیقتا غربی ها را مقتدرانه در اهداف پلیدشان ناکام گذاشته اند طراحی شده است.

به نقل از دانا؛  حجت الاسلام رضا غلامی در یادداشتی نوشت: متاسفانه این روزها شاهد انتشار اظهارات غلامحسین کرباسچی، شهردار اسبق، مجرم و معزول تهران درباره شهدای مدافع حرم هستیم که اوج نافهمی یک مدعی سیاست دانی را به تصویر می کشد.

 

این اظهارات به خوبی نشان داد که مغز کرباسچی کوچک تر از آن است که نقش حیاتی شهدای مدافع حرم اهل بیت علیهم السلام را درک کند. در واقع، حرف های او آنقدر بی پایه و اساس است که بعید است برای مصرف پوچ سیاسی در موسم انتخابات هم بدردخور باشد. مسلما در شرایطی که تحلیل گران سیاسی در جهان با یکدیگر برای فهم پیچیدگی های نقش موفق جریان مقاومت با محوریت ایران در سوریه رقابت می کنند، چنین سخنان سخیفی برای کرباسچی که سالهاست دوران ورشکستی سیاسی خود را سپری می کند، به جز بی آبرویی بیشتر چیزی به دنبال ندارد.

 

حقیقت این است که اگر جمهوری اسلامی با فداکاری جوانان غیرتمند در میدان سوریه و عراق، اینگونه و با این حد از هوشمندی وارد نشده بود، نه تنها ننگ سکوت و انفعال در برابر هتک حرمت حرم نورانی اهل بیت علیهم السلام جانمان را می گرفت، بلکه امروز می بایست در مرزهای خودمان با سگ های هار امریکایی یعنی همان داعش به مبارزه می پرداختیم و آنوقت باید می دیدیم همین کرباسچی و رفقای مفلوکش از ترس داعش در کدام سوراخ مخفی می شوند؟!

 امروز شاهد حرف هایی هستیم که متناسب با میل اربابان غربی امثال کرباسچی، و به منظور انتقام از جوانان بسیجی در سوریه که حقیقتا غربی ها را مقتدرانه در اهداف پلیدشان ناکام گذاشته اند طراحی شده است و الا یک محاسبه سیاسی خیلی ساده نشان می دهد، در برابر یک عملیات همه جانبه نظامی، لاس زنی ها و بده و بستان های مسخره دیپلماتیک، هیچ ارزش عملی ای برای سوریه، عراق و حتی یمن نداشته و نخواهد داشت و صلح پایدار در منطقه، بدون جهاد و شکستن ستون فقرات تروریستها تحصیل نمی شود.

 

انتهای پیام/چ

دیدگاه شما

آخرین اخبار