مطبوعات همدان
به کانا ل ارتباطی ما بپیوندید
تاریخ : 14. آبان 1396 - 13:38   |   کد مطلب: 23133
مسئول بسیج دانشجویی دانشگاه صنعتی همدان گفت: با پیگیری صورت گرفته ۹۰ نفر از دانشجویان این دانشگاه در پیاده‌روی اربعین شرکت می‌کنند.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی صدای دانشجو،به نقل از گروه دانشگاه خبرگزاری دانشجو، به نقل از ایسنا، محمدجواد رضایی، منطقه همدان، اظهار کرد: از خدماتی که دانشجویان در این ایام دریافت کردند، اخذ مجوز خروج از کشور دانشجویانی بود که از معافیت تحصیلی استفاده می‌کردند که با همکاری نظام وظیفه و ستاد عتبات دانشگاهیان این امر به صورت کاملا رایگان و بدون پرداخت ودیعه 3 میلیون تومانی تحقق یافت.

وی افزود: خدمات رفت و برگشت به صورت نیم‌بها برای دانشجویان فراهم شده است و دانشجویان طی روزهای چهارشنبه، پنج‌شنبه و جمعه به ترتبی 10، 11 و 12 آبان‌ماه به مرز مهران اعزام می‌شوند.

مسئول بسیج دانشجویی دانشگاه صنعتی همدان تصریح کرد: همچنین برای تسهیل و تسریع سفر دانشجویان صدور ویزا کمتر از دو روز برای دانشجویان در ستاد اربعین انجام شد.

وی ادامه داد: با عنایت حضرت اباعبدالله(ع) و کمک خیرین کمک‌هزینه سفر تعدادی از دانشجویان نیازمند و مشتاق تأمین و پرداخت شد.

رضایی خاطرنشان کرد: امیدواریم با هماهنگی‌های صورت گرفته و تسهیلات که فراهم شدهدانشجویان سفر معنوی خوبی در پیش داشته باشند.

انتهای پیام/چ

دیدگاه شما

آخرین اخبار