مطبوعات همدان
به کانا ل ارتباطی ما بپیوندید
تاریخ : 13. آبان 1396 - 13:57   |   کد مطلب: 23120
دوازدهمین نمایشگاه تخصصی الکامپ در حالی در همدان برگزار شد که در این دوره دانشجویان و انجمن های علمی دانشگاه صنعتی همدان بسیار قوی و فعال ظاهر شدند.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی صدای دانشجو،دوازدهمین نمایشگاه تخصصی الکامپ در حالی در همدان برگزار شد که در این دوره دانشجویان و انجمن های علمی دانشگاه صنعتی همدان بسیار قوی و فعال ظاهر شدند و با اختراعات متنوع خود حضوری فعال داشتند که باعث جذب حداکثری بازدیدکنندگان به غرفه های خود شدند.
در این نمایشگاه انجمنهای علمی برق، مهندسی پزشکی و کامپیوتر و شاخه دانشجویی IEEE دانشگاه صنعتی همدان حضور داشتند و پژوهش ها و دستاوردهای علمی خود در معرض نمایش گذاشتند.
نیلی رئیس دانشگاه صنعتی همدان به همراه مظاهری معاون دانشجویی و امور فرهنگی و  نجفی مدیر امور پژوهشی دانشگاه از این نمایشگاه و به خصوص غرفه دانشگاه صنعتی بازدید کردند و در جریان برپایی این نمایشگاه قرار گرفتند.
انجمن علمی مهندسی پزشکی حضوری فعال در این نمایشگاه داشت و پروژه های دانشجویی چون اندازه گیری قند خون با استفاده از گوشی اندروید به طراحی سعید حکامی قاسمی و سید میثم هدایتی، بلاد وارمر پرتابل مبتنی بر سیستم کنترل کننده PID با طراحی مریم غلامی، اثر مدولاسیون رفتاری سلول های پوکینژبر روی طیف خروجی هسته های عمقی با طراحی فائزه احمدی عدل، پیاده سازی سیستم ثبت الکتروکاردیوگراف با طراحی درسا مصلح شیرازی، بیوفیدبک کاهش استرس با طراحی هانیه چگینی و آنالیز داده های تمپورال میانی با استفاده از میانگین اسپایک محور با طراحی رضوان خسرو بیگی را به عرصه نمایش گذاشت.
همچنین در این نمایشگاه از دهمین شماره نشریه سیگنال حیاتی که یکی از نشریات فعال و برتر کشور می باشد و همچنین از اپلکیشن سایت انجمن مهندسی پزشکی که توسط پوریا دهقان برنجی طراحی شده است رونمایی شد.
انجمن علمی کامپیوتر نیز در این نمایشگاه به مناسبت اربعین سالار شهیدان امام حسین (ع) از اپلکیشن چشم دل با طراحی محمد مسعود عزیزپور رونمایی کرد.
همچنین در این نمایشگاه سایت انجمن علمی کامپیوتر برای بازدیدگان به نمایش گذاشته شد، در این سایت خماتی چون ارائه جزوات دانشجویی، معرفی اساتید و مشاوره خرید رایانه ارائه می شود و در این سایت فضایی به نام تالار گفتگو برای پاسخگویی به سوالات و بحث و تبادل نظردانشجویان ایجاد شده است.
شاخه IEEE دانشگاه صنعتی همدان که انجمنی جوان و تازه تاسیس می باشد در این نمایشگاه اقدام به عضو گیری از علاقمندان به این گرایش کرد.
انجمن برق دانشگاه که همواره حضوری فعال در نمایشگاه های داخلی دارد اقدام به نمایش پروژه های چون خنک کننده مدار به طراحی محمد بادامی و حامد حبیبی، ربات هزارتو به طراحی حامد حبیبی، خانه هوشمند به طراحی محمد بادامی و دستگاه کمک شنیداری به طراحی مهدی صادق پور نمود.همچنین پایان نامه ها و پروژه اساتید، نشریه پالس و فیلم و کلیپ های انجمن برق دانشگاه صنعتی برای بازدیدگان به عرصه نمایش گذاشته شد.
انتهای پیام/چ

دیدگاه شما

آخرین اخبار