مطبوعات همدان
به کانا ل ارتباطی ما بپیوندید
تاریخ : 13. مهر 1396 - 21:30   |   کد مطلب: 22694
مدیر امور فرهنگی دانشگاه صنعتی همدان گفت: دانشجویان با قطار درجه یک همدان به مشهد اعزام خواهند شد. //دانشجویان دانشگاه صنعتی همدان به مشهد مقدس اعزام می شوند

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی صدای دانشجو، به نقل از خبرگزاری دانشجو، علیرضا فلاحی مدیر امور فرهنگی دانشگاه صنعتی همدان با اشاره به اعزام دانشجویان دختر و پسر به سفر مشهد مقدس گفت: ثبت‌نام دانشجویان از سوم مهرماه آغاز و تا نهم مهرماه ادامه داشت.
فلاحی با بیان اینکه محدودیتی برای شرکت دانشجویان در این سفر وجود ندارد گفت: دانشجویان برای ثبت‌نام از طریق پایگاه مدیریت امور فرهنگی دانشگاه اقدام کردند.
مدیرامور فرهنگی دانشگاه صنعتی همدان با اشاره به اینکه هزینه هر دانشجو برای شرکت در این سفر یک میلیون و پانصد هزار ریال بوده یادآور شد: زمان برگزاری اردوی دختران دوشنبه ۲۴ مهرماه تا جمعه ۲۸ مهرماه خواهد بود.
وی ادامه داد: زمان برگزاری اردوی پسران نیز سه شنبه دوم آبان ماه و برگشت از مشهد شنبه ششم آبان می باشد.
فلاحی افزود: قرعه کشی در تاریخ دوشنبه دهم مهرماه انجام و اسامی افراد منتخب و ذخیره از تاریخ یازدهم الی چهاردهم مهرماه در پایگاه مدیریت امور فرهنگی دانشگاه منتشر خواهد شد.
مدیر امور فرهنگی دانشگاه صنعتی همدان با بیان اینکه ثبت نام قطعی منوط به پرداخت هزینه می باشد گفت: ظرفیت گروه خواهران ۸۰ نفر و گروه برادران ۴۰ نفر بوده و اولویت ظرفیت اعزام با دانشجویان ورودی جدید می باشد.
وی در خصوص نحوه اعزام به مشهد گفت: دانشجویان برای نخستین بار با قطار ۴ تخته درجه یک همدان به مشهد اعزام می شوند و در برگشت دانشجویان قطار ۴ تخته درجه یک مشهد به تهران سفر می کنند و در نهایت با اتوبوس از تهران به همدان باز خواهند گشت.
فلاحی در پایان با بیان اینکه برگزاری مراسم معنوی و برنامه‌های زیارتی باعث تقویت بنیه دینی دانشجویان می‌شود خاطرنشان کرد: به طور حتم این بستر زمینه‌ای برای افزایش اعتقادات دینی و مقابله با ترفندهای دشمن خواهد بود.
انتهای پیام/چ

دیدگاه شما

آخرین اخبار