مطبوعات همدان
به کانا ل ارتباطی ما بپیوندید
تاریخ : 2. اسفند 1394 - 20:45   |   کد مطلب: 17122
حمیدرضا حاجی بابایی کاندیدای دهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی نام بردن رسانه های بیگانه از افراد و جناح های خاص را مصداق دخالت در امور کشور و مغایر با عزت و استقلال کشور دانست.

حمیدرضا حاجی بابایی در حاشیه نشست مشترک چهار تن از کاندیدای مجلس شورای اسلامی در دانشگاه بوعلی سینا همدان در گفتگو با صدای دانشجو گفت: قطعا رادیوها و تلوزیون های بیگانه اجازه ندارند در انتخابات ما دخالت بکنند، دخالت آن ها در انتخابات، دخالت در امور کشور و مغایر با قانون اساسی، عزت و استقلال کشور جمهوری اسلامی است.

 

حاجی بابایی گفت: به نظر می رسد کسانی که در واقع این رادیوها از آنها نام میبرند باید اعلام برائت بکنند. و در واقع اعلام بکنند که چنین نظریه و نگاهی را نمی پذیرند.

 

وی گفت: لازم است این افراد ورود بیگانگان در انتخابات را محکوم بکنند و شرط نماینده شدن در جمهوری اسلامی ایران، حافظ استقلال بودن است؛ بنابراین هر سخن و اقدامی که مغایر با استقلال کشور و عزت ملی باشد محکوم است و باید همه کسانی که در معرض چنین اقدامی قرار می گیرند باید اعلام برائت بکنند.

 

حاجی بابایی در انتها گفت: بالاخره رسانه های بیگانه می خواهند بررسی بکنند ببینند که چه مجلسی به نفعشان هست و مجلسی را تبلیغ بکنند که در واقع بتواند با آنها همراهی بیشتری داشته باشه و بر همین مبنا نیز قدم برمی دارند.

انتها پیام/م

دیدگاه شما

آخرین اخبار