مطبوعات همدان
به کانا ل ارتباطی ما بپیوندید
تاریخ : 22. خرداد 1396 - 12:05   |   کد مطلب: 21086
مراسم تودیع و معارفه ی مسئول بسیج دانشجویی دانشگاه آزاد اسلامی همدان در این دانشگاه و با حضورمسئولین دانشگاه و بسیج دانشجویی برگزار شد .

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی صدای دانشجو، صبح امروز مراسم تودیع و معارفه ی مسئول بسیج دانشجویی دانشگاه آزاد اسلامی همدان در این دانشگاه و با حضور ریاست دانشگاه ، مسئول نهاد نمایندگی رهبری ، مسئول ناحیه ی بسیج دانشجویی و معاونت فرهنگی دانشگاه برگزار شد که طی این برنامه جعفر ورزنده به عنوان مسئول جدید بسیج دانشجویی دانشگاه معرفی شد و از زحمات صادق محمدی که این مسئولیت را برعده داشت تقدیر و تشکر به عمل آمد.

 

در کار فرهنگی و علمی بهتر وارد می شویم

جعفر ورزنده ضمن تقدیر و تشکر از مسئول سابق بسیج دانشجویی گفت : شاکله ی بسیج دانشجویی به جایی رسیده است که الان وقت ثمره دادنش شده و مسئولیت به بنده واگذار شده و درواقع زحمت اصلی را مسئولین قبلی کشیده اند.

وی افزود: در عملکرد بسیج دانشجویی نیاز به یک سری تغیر رویکرد ها ازجمله تغییر رویکرد در حوزه های علمی و فرهنگی داریم و باید تلاش کنیم در این حوزه ها بهتر وارد شویم و سیر انقلاب شناسی را در دانشگاه مطرح کنیم . اگر کار را بی محتوا انجام دهیم ثمره و نتیجه ی آن را نمی بینیم. باید نفرات شاخص علمی در دانشگاه ، در سطح کشور و استان مطرح شوند.

 

فتح خرمشهر ها محقق نمیشد مگر با فرمان آتش به اختیار

صادق محمدی مسئول سابق بسیج دانشجویی ضمن تبریک به مسئول جدید گفت: رسیدن و مقدمه سازی حکومت مهدوی آرمان ماست ، و این محقق نمی شود مگر با فتح خرمشهر ها و فتح خرمشهرها اتفاق نمی افتد مگر با تدبیر آتش به اختیار که رهبر معظم انقلاب به آن مطرح کردند.

 

وی افزود : در یک سال که بنده به عنوان مسئول بسیج دانشجویی توفیق انجام وظیفه داشته ام حدود 35 برنامه انجام شد ؛ این برنامه ها اگر نقاط ضعفی داشته ، باید به حساب بنده ی حقیر گذاشته شود و اگر نقطه ی قوتی داشته باید به حساب بسیج دانشجویی نوشته شود.

 

انتهای پیام/چ

دیدگاه شما

آخرین اخبار