مطبوعات همدان
به کانا ل ارتباطی ما بپیوندید
تاریخ : 12. بهمن 1395 - 23:15   |   کد مطلب: 19280
برگزاری 105 برنامه در ایام الله دهه فجر

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی صدای دانشجو، به نقل از داود ابراهیمی در دیدار پاسداران با امام جمعه ملایر با اشاره به برنامه‌های سپاه پاسداران انقلاب اسلامی ملایر در ایام‌الله دهه فجر اظهار داشت: در این ایام 105 برنامه مختلف فرهنگی، ورزشی و آموزشی در ملایر برگزار می‌شود.

وی با اشاره به مهم‌ترین برنامه‌های این ایام  بیان کرد: دیدار با امام‌جمعه، حضور گسترده بسیجیان در نماز جمعه، گلباران مزار شهدا، رژه موتورسواری، مسابقات مختلف ورزشی، و راهپیماییم کوهنوردی ازجمله برنامه‌های دهه فجر در ملایر است.

فرمانده سپاه ملایر با اشاره به اجرای طرح واکسیناسیون طیور در این ایام بیان کرد: سرکشی از سالمندان و دیدار با خانواده‌ای شهدا از دیگر برنامه‌های این دهه است.

وی با اشاره به برگزاری چهار یادواره شهدا در ایام‌الله دهه فجر بیان کرد: مراسم گرامیداشت آیت‌الله میرشاهولد و روز ملی ملایر در تاریخ 21 بهمن‌ماه برگزار می‌شود.

ابراهیمی گفت: پس از پیروزی انقلاب اسلامی ایران دشمن با ترفندهای مختلف به دنبال دسیسه و اقدامات علیه ایران اسلامی بوده است.

وی مقابله با اسلام را مهم‌ترین بهانه دشمنان در این سال‌ها بیان کرد و گفت: دنیای استکبار هر بار موضوعی همچون انقلاب، حقوق بشر، مسائل هسته‌ای و بسیاری مسائل دیگر را بهانه کرده اما مسئله اصلی دشمنی آنان با اسلام و عدم تبعت از دشمنان است.

فرمانده سپاه ملایر با اشاره به آیه 120 سوره بقره بیان کرد: اگر ما از دشمنان تبعیت کنیم آن‌ها نه نامی از حقوق بشر برده نه ما را تحریم می‌کنند.

وی تبعیت از ولایت و امام کشور را سبب عزت کشور دانشت و بیان کرد: هر امتی از رهبر و امام خود پیروی کند سربلند بوده و دارای عزت است.

 

انتهای پیام/چ

دیدگاه شما

آخرین اخبار