مطبوعات همدان
به کانا ل ارتباطی ما بپیوندید
تاریخ : 12. بهمن 1395 - 21:58   |   کد مطلب: 19278
آیت‌الله نوری همدانی در واکنش به اظهارات سخیف رئیس جمهور آمریکا گفت: کی را می‌ترسانید، ملت ایران پرورش یافته مکتب اسلام ناب هستند، با یک اشاره رهبری انقلاب میلیون‌ها نفر آماده جانفشانی در جبهه‌های حق علیه باطل هستند.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی صدای دانشجو، به نقل از  تهران نیوز ، آیت‌الله حسین نوری همدانی دقایقی پیش در دیدار جمعی از مسئولان سپاه‌های استانی سراسر کشور ضمن گرامیداشت یاد و خاطره امام راحل و شهدا و سالروز ورود تاریخی امام خمینی (ره) به میهن اسلامی اظهار داشت: روز ۱۲۲ بهمن ماه در تاریخ انقلاب اسلامی روز بزرگی است و جایگاه والایی در تاریخ این مرز و بوم دارد.

وی در واکنش به اظهارات سخیف رئیس جمهور آمریکا گفت: شنیده شد این روزها ترامپ خطاب به مسئولان این کشور گفته است آماده جنگ باشید، باید به رئیس جمهور آمریکا بگوییم که کی را می‌ترسانید، ملت ایران پرورش یافته مکتب اسلام ناب محمدی صلی‌الله علیه و آله هستند.

این مرجع تقلید افزود: ملت غیور و بصیر ایران اسلامی آماده جانفشانی در جبهه‌های حق علیه باطل هستند و با یک اشاره رهبر معظم انقلاب میلیون‌ها نفر روانه جبهه می‌شوند.

وی بیان داشت: مردم ایران در صورت نیاز با اقتدار وارد میدان نبرد می‌شوند. ملت ایران ترس و هراس ندارند.

به گزارش تهران نیوز ، جمعی از مسئولان سپاه‌های استانی سراسر کشور از جمله مصطفی هدایی رئیس سازمان بسیج رسانه استان تهران و روسای  سازمان‌های بسیج اساتید، هنرمندان، اصناف، کارگری و … سراسر کشور، پیش از ظهر امروز و همزمان با نخستین روز دهه مبارک فجر با آیت‌الله نوری همدانی دیدار و پس از استماع سخنان وی نماز جماعت ژهر و عصر را به امامت این مرجع تقلید اقامه کردند.

انتهای پیام/چ

دیدگاه شما

آخرین اخبار