مطبوعات همدان
به کانا ل ارتباطی ما بپیوندید
تاریخ : 5. اسفند 1394 - 8:27   |   کد مطلب: 17152
دبیر جامعه اسلامی دانشگاه بوعلی‌سینا برنامه امروز جریانی خاص در دانشگاه را خلاف مصوبات شورای فرهنگی دانشگاه بوعلی سینا و منشور تدوین شده این دانشگاه برای انتخابات دانست.

امیر موسیوند در گفتگو با صدای دانشجو اعلام کرد: برنامه‌های پرسش و پاسخ انتخاباتی در دانشگاه بوعلی سینا به همت مجموعه تشکل‌های اسلامی دانشگاه بوعلی سینا در سطح انتخابات مجلس خبرگان و شورای اسلامی برگزار شد و براساس 4 نظر سنجی معتبر 8 نفر اول این نظر سنجی‌ها در دو نوبت جداگانه که ترتیب دعوت از کاندیداها به وسیله قرعه‌کشی و با حضور نمایندگان کاندیداها انجام شد.

 

موسیوند گفت: البته آقای خجسته و خانم نیکو علیرغم دعوت قبلی در این برنامه‌ها حضور نیافتند و آقایان حاجی‌بابایی، فلاحی، حجازی، فامیل‌کریمی، حسنی‌حلم و شمس حضور پیداکردند.

 

وی گفت: متاسفانه امروز شاهد بودیم که با فشار جریان‌های سیاسی از بیرون دانشگاه و با جلوداری تشکل بی‌اساسنامه و غیرقانونی انجمن اسلامی اعضای هیئت علمی دانشگاه بوعلی سینا مجوز برنامه یک طرفه با حضور آقایان حسنی‌حلم و اسدی در دانشگاه بوعلی سینا گرفته شده و قرار است در ساعت 11 روز چهارشنبه برگزار شود.

 

موسیوند افزود: علاوه براینکه برگزار کنندگان مراسم به هیچ وجه صلاحیت برگزاری این برنامه را ندارند نوع و منطق دعوت از این دو کاندیدا برای هیچ‌کس روشن نیست و این نوع دعوت خلاف مصوبات شورای فرهنگی دانشگاه بوعلی سینا و منشور تدوین شده این دانشگاه برای انتخابات است.

وی اشاره کرد: البته مسئولین دانشگاه گفته‌اند که از آقایان فامیل کریمی، خجسته و حاجی‌بابایی هم دعوت کرده‌اند که ستاد آقای حاجی‌بابایی و آقای فامیل‌کریمی این موضوع را تکذیب کرده است.

 

موسیوند در پایان گفت: جامعه اسلامی دانشجویان شدیداً مخالفت خود را با این بی‌قانونی و بدعت غلط در دانشگاه بوعلی‌سینا اعلام می‌کند و هشدار می‌دهد که مسئولین دانشگاه خود را بازیچه دست جریانات سیاسی قرار ندهند و دانشگاه را به باشگاه احزاب خاص تبدیل نکنند.

انتها پیام/م

دیدگاه شما

آخرین اخبار