مطبوعات همدان
به کانا ل ارتباطی ما بپیوندید
تاریخ : 30. بهمن 1394 - 22:02   |   کد مطلب: 17088
برای اولین بار در دانشگاه ملی ملایر
گفتمان برتر برای پیشبرد اهداف کشور
مسئول بررسی تحلیل بسیج دانشجویی دانشگاه ملی ملایر از برگزاری مناظره ای با موضوع "گفتمان برتر برای پیشبرد اهداف کشور" در دانشگاه خبر داد.

امید نیاسی در گفتگو با صدای دانشجو گفت: بسیج دانشجویی در نظر دارد مناظره ای با موضوع "گفتمان برتر برای پیشبرد اهداف کشور" در دانشگاه ملایر برگزار نماید.

نیاسی گفت: این مناظره که برای اولین بار در دانشگاه ملایر اتفاق می افتد میتواند کمک شایانی به تفهیم وجه تمایز دو گفتمان اصلاح طلبی و اصولگرایی بکند و مسلما گره های ذهنی خیلی از دانشجویان را در زمینه های سیاسی باز خواهد کرد.
وی در ادامه اشاره کرد: امیدواریم بتوانیم گامی موثر در راستای تحقق بینش سیاسی مد نظر مقام معظم رهبری در بین جامعه دانشگاهی به وجود آوریم. از دانشجویان دغدغه مند دعوت می کنیم تا در برنامه حضور داشته باشند.

نیاسی افزود: شایان ذکر است این مناظره با مو ضوع " گفتمان برتر برای پیشبرد اهداف کشور" بین آقایان اسماعیل حشمتی، دبیر شورای تبیین مواضع بسیج دانشجویی استان تهران و آقای غلامعلی صالح آبادی، وزیر پیشنهادی راه دولت دوم اصلاحات، در روز یکشنبه 2 اسفندماه94 از ساعت 14 در تالار حافظ دانشکده عمران و معماری دانشگاه ملایر برگزار می شود.

انتها پیام/م

دیدگاه شما

آخرین اخبار