مطبوعات همدان
به کانا ل ارتباطی ما بپیوندید
تاریخ : 9. مرداد 1394 - 14:14   |   کد مطلب: 15375
اختتامیه هفتمین دوره خط امام(طرح ولایت)بسیج دانشویی:
دانشجویان طرح ولایت افسران جنگ نرم هستند
رییس دانشگاه بو علی سینای همدان گفت:شما دانشجویان طرح ولایت افسران جنگ نرمی هستید که در سنگرهای درس و ایمان به ایفای نقش می پردازید.
طرح ولایت

 

 

 به گزارش خبرنگار صدای دانشجو، نماینده ولی فقیه در استان در اختتامیه طرح ولایت 94 با اشاره به نامگذاری این طرح بنام (طرح ولایت)گفت: ولایت  بمعنای سرپرستی است وما افتخار می کنیم که تنها کشوری هستیم در دنیا که در زیر سایه ولایت الله هستیم چرا که بیشتر کشورها در زیر سایه ولایت طاغوت قرار دارند.
طه محمدی با اشاره به جنگ افروزیها وکشتار هزاران بی گناه در منطقه وجهان خاطر نشان کرد وگفت:این کشتار وسکوت مجامع بین المللی،شورای امنیت وغیره باعث شده است که فرق ولایت الله وولایت شیطان بخوبی آشکار شود.
ایت الله محمدی با اشاره به سخن امام( ره) در مورد تزکیه نفس گفت:امام (ره) فرمودند اگر شخص خود را اصلاح نکند جامعه را نمی تواند اصلاح کند بنابراین علم وتقوا  دو بالی است که دانشجو می تواند برای رسیدن بکمال از آن استفاده کند.

رییس دانشگاه بو علی سینای همدان گفت:شما دانشجویان طرح ولایت افسران جنگ نرمی هستید که در سنگرهای درس و ایمان به ایفای نقش می پردازید.
غلامی با تاکید بر اینکه امروز دشمنان در جنگ نرم با تمام امکانات به جنگ عقیده کمر بسته اند گفت:دشمنان کار را به جایی رسانده اند که یک جوان کم سن و سال بمب به خود می بندد و عملیات انتحاری انجام می دهد.
استاد دانشگاه در اختتامیه طرح ولایت عنوان داشت این طرح که چندین سال است برگزار می شود باید به فلسفه وجودی این طرح توجه شود تا در آینده شاهد نتایج این دوره ها در دانشگاه وجامعه باشیم.

رییس دانشگاه بوعلی با اشاره به اینکه این طرح شروع یک برنامه خوب است خاطر نشان کرد:شما جوانان دانشجو در ابتدای یک شروع خوب قرار گرفته اید که امیدواریم این طرح تداوم داشته باشد چرا که جامعه امروز ما نیاز دارد .
وی با بیان اینکه خطرهای جنگ نرم در جامعه مشهود است گفت:مقام معظم رهبری بارها وبارها این را متذکر شده اند که جنگ نرم جنگ اصلی دشمنان علیه جوانان است پس شما جوانان باید مجهز به سلاح علم وایمان شوید تا بتوانید پیروز این میدان شوید.
غلامی در پایان به اوضاع آشفته منطقه اشاره کرد وگفت:امروز دشمنان با حمایت استکبار ودر یک جنگ شبه عقیدتی وتمام عیار به اعتقادات جوانان حمله کرده است که این جنگ منافع پشت پرده آنان را تامین می کند .
فرمانده سپاه انصار الحسین (ع)در جمع دانشجویان طرح ولایت به شخصیت وجودی امام اشاره کرد وگفت:ما اگر بخواهیم در مورد امام مطاله کنیم نباید فقط به ده سال از عمر پایانی ایشان را نگاه کنیم بلکه سراسر زندگی امام می تواند برای ما درس آموز ومفید باشد.
سردار ابوحمزه در ادامه به نقش استکبار ستیزی امام اشاره کرد وگفت:همچنان که امام (ره) در زمان حیات خود همواره پرچمدار استکبار ستیزی بودند امروز هم بحمدالله مقام معظم رهبری این راه را ادامه می دهند.
در پایان این ین مراسم از دانشجویان برگزیده با اهداء لوح وجایزه تقدیر بعمل امد.

دیدگاه شما

آخرین اخبار