مطبوعات همدان
به کانا ل ارتباطی ما بپیوندید
تاریخ : 22. مهر 1391 - 11:52   |   کد مطلب: 3403

با تقدیر از عوامل برنامه‌ی «عمو پورنگ» و دست‌اندرکاران فیلم سینمایی «کلاه قرمزی و بچه ننه» و اهدای پروانه‌های زرین، جشنواره‌ی بیست‌وششم فیلم‌های کودک و نوجوان به ایستگاه پایانی رسید. 

 
در مراسم اختتامیه بیست و ششمین جشنواره فیلم های کودکان و نوجوانان که شامگاه 21 مهر ماه در تالار ورزشی «گل نرگس» اصفهان برگزار شد، با حضور ایرج طهماسب‌، حمید جبلی ‌، حمید مدرسی،‌ دنیا فنی‌زاده‌ و مرضیه محبوب از عوامل ساخت شخصیت «کلاه قرمزی» توسط جواد شمقدری و احمد میرعلایی تقدیر به عمل آمد.
 
در بخش دیگری از مراسم اختتامیه داریوش فرضیایی (عموپورنگ)، به اتفاق امیرمحمد به اجرای برنامه پرداخت و پس از آن عوامل ساخت این برنامه نیز مورد تقدیر قرار گرفتند.
 
حواشی مراسم اختتامیه: 
 
مراسم اختتامیه بیست‌وششمین جشنواره بین‌المللی فیلم های کودکان و نوجوانان علی رغم تاکیدی که شده بود، ظرف ساعت 18 و 30 آغاز می‌شود با یک ربع تاخیر شروع شد.
 
*در بدو ورود به سالن دکور عظیم مراسم که برگرفته شده از سرای ملک اصفهان بود بسیار جلب توجه می‌کرد.
 
* پیام مهتاب کرامتی سفیر حسن نیت یونیسف در این مراسم قرائت شد.
 
*در حین اجرای برنامه عموپورنگ، بخشی از مهمانان که خارجی‌ها هم در میان آنها بودند برای رسیدن به پروازشان از سالن خارج شدند.
 
* جمعی از کودکان معلول هم در مراسم اختتامیه حضور داشتند که برخی از مهمانان از جمله سیدجواد هاشمی به سراغشان رفتند و با آنها خوش و بش کردند.
 
*از نکات قابل توجه مراسم اختتامیه مانند طراحی دکوری که در سال گذشته اتفاق افتاده بود جریان داشتن زندگی بر روی صحنه بود، به طوری که افراد مختلفی از خانواده در طول مراسم در بخش‌هایی از دکور حضور پیدا می‌کردند و جاری بودن زندگی را نشان می‌دادند.
 
*سلوکی که اجرای موفقی را در طول برنامه داشت، در بخش‌هایی از برنامه از بچه‌های حاضر در سالن می‌خواست با زدن جیغ بنفش، فضای گرمی به سالن دهند.
 
* این مجری در بخشی از مراسم اعلام کرد، موبایل حمید جبلی گم شده است که دقایقی بعد پیدا شدن آن را اعلام کرد.
 
از حاضران در این مراسم می‌توان به جهانگیر الماسی،‌ اکبر خواجویی،‌ زاون قوکاسیان، علیرضا سجادپور‌، احمد مهران‌فر،‌ جهانبخش سلطانی، علی اوسیوند، علی زارعان،محمدرضا گرشاسبی‌، حبیب بهمنی، حمیرا ریاضی،‌ رسول صدرعاملی،‌ ویشکا آسایش‌، چینی‌فروشان،‌ محسن علی اکبری‌، رضا رویگری،‌ علی روین تن و مسعود بهنام و... اشاره کرد.
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

دیدگاه شما

آخرین اخبار