مطبوعات همدان
به کانا ل ارتباطی ما بپیوندید
تاریخ : 9. مرداد 1391 - 14:13   |   کد مطلب: 632
اقتصاد مقاومتی درفرمایشات رهبرمعظم انقلاب

خبر تجمع چند ده نفری نیشابوری ها در اعتراض به افزایش قیمت مرغ و گرانی های اخیر در این شهر آن چنان رسانه های فاسق غربی را به طمع انداخت که به سرعت در صدر اخبار آنان قرار گرفت . جالب این جا بود که تنها مأخذ این خبر هم چند تصویر و فیلم پراکنده ی قرار گرفته در یوتیوب بود . و البته خبری که پایگاه اطلاع رسانی نمازجمعه ی نیشابور منتشر کرده بود. راستش پیش از هر حرف و تحلیلی نمی توانم این خطای روشن دوستان را نادیده بگیرم ؛ بهرحال دشمنان این نظام و انقلاب از پایگاه مزبور به عنوان یک خبرگزاری رسمی یاد کرده و آن را خیلی زود دستمایه لجن پراکنی علیه نظام قرار دادند. هرچند به نظر می رسد حضرات خیلی زود متوجه اشتباهشان شدند و اصل خبر را از وبلاگشان حذف کردند ؛ اما بهرحال دسته گل آقایان هم چنان هم در کش مرورگرها موجود بود … !

بهرترتیب رسانه های غربی از جمله بی بی سی خیلی سریع با شنیدن این خبر به طمع افتادند و به پوشش و تحلیل و تفسیر گسترده ی آن پرداختند . و من البته مرددم در این که این اباطیل را تحلیل بنامم . این دست نوشته ها بیشتر بیان کننده ی آرزوهای نویسنده ها ی آن و یا به بیان بهتر خواب هایی ست که برای این مردم و این سرزمین دیده اند . و البته خیلی زود نقاب از چهر ه انداختند و دستشان رو شد . هم چنان که مثلا در تحلیلی که به نام اصلاح طلب ورشکسته و فراری _حسین باستانی _ در بی بی سی فارسی منتشر شده ، از صفر تا صد خواب ها و نقشه های شومی که غربی ها از تحریم ها در سر دارند شرح داده شده است . فشار بر توده ها و کشاندن آن ها به خیابان ها _ نظیر حادثه ی مشکوک نیشابور _ راه انداختن غائله ای نظیر فتنه ی هشتاد و هشت ، با این تفاوت که در آن سال مثلا مرفهین بی درد به خیابان ها ریختند و امسال توده ها . هم چنان که رهبر معظم انقلاب هم در بیانات دیروزشان بدان اشاره فرموند :

هدف دشمن از فشارهای اقتصادی در شرایط کنونی، لطمه زدن به «رشد و رفاه ملی» و ایجاد مشکل برای مردم بمنظور دلسرد و جدا کردن آنان از نظام اسلامی است.

از چند سال قبل مشخص بود که طراحی دشمن بر اقتصاد کشور متمرکز شده است و بر همین اساس شعارهای سال های اخیر همچون اصلاح الگوی مصرف، همت مضاعف – ‌کار مضاعف، جهاد اقتصادی و تولید ملی و حمایت از کار و سرمایه ایرانی به عنوان حلقه هایی برای ایجاد یک منظومه اقتصادی مطرح شد تا حرکت عمومی کشور در عرصه اقتصادی ساماندهی شود.

هم چنین ایشان راه مقابله با این توطئه را اجرای اقتصاد مقاومتی دانستند .

من حیث المجموع آن چه در انتها می توان پیش بینی کرد غلط بودن تحلیل دشمنان از شرایط انقلاب است . هم چنان که تجارب سی سال اخیر به خوبی نشان می دهد دشمنان این آب و خاک درک درستی از مردم این سرزمین ندارند . مثلا توهم این که توده های این مردم برای آب – دوغ – خیار(!) انقلاب کردند و با بستن آن ها می توان آن ها را از این نظام و این انقلاب دلسرد کرد ! هرچند پرواضح است تأمین معاش و رفاه مردم یکی از اولی ترین وظایف حکومت اسلامی ست و کوتاهی مسولین برای انجام آن خطیئه ای غیرقابل بخشش و خیانت به خونهای مطهر شهداست

دیدگاه شما

آخرین اخبار