مطبوعات همدان
به کانا ل ارتباطی ما بپیوندید
تاریخ : 17. دى 1391 - 4:24   |   کد مطلب: 5204
همه ما بارها و بارها این شعار را یا خود فریاد زده ایم یا اینکه در راهپیمایی ها شنیده ایم. اما آیا تا به امروز به این موضوع فکر هم کرده اید که آیا خامنه ای خمینی دیگر است ؟
من مخالفم ... خامنه ای خمینی دیگر نیست !!!

همه ما بارها و بارها این شعار را یا خود فریاد زده ایم یا اینکه در راهپیمایی ها شنیده ایم. اما آیا تا به امروز به این موضوع فکر هم کرده اید که آیا خامنه ای خمینی دیگر است ؟

صفحه اول...

پیامبر اسلام (که صلوات خدا بر او و آل مطهرش باد ) از بستر مهیا شده توسط انبیا و رسل قبل از خود به بهترین شکل استفاده کرد تا حکومت اسلامی در میان زمانه ای که در آن از عرب جاهل بود که دخترش را زنده به گور می کرد تا مسیحیان و یهودیانی که یعرفونه کما یعرفون ابناءهم... پیامبر در این باید در صحنه جنگ ایدئولوژی ها وارد می شد. پیامبر آرام آرام ولی با حفظ اقتدار اسلام و حکومت اسلامی را به سمت استقرار می کشاند. در این میان افرادی هم بودند که از درون نظام اسلامی نو پا به جنگ اسلام بیایند و برخی هم با تلاشی قصد بر پاره کردن تارهای عنکبوت غار ثور داشتند؛ اما آنچه اقتدار این پیامبر را ماندگار کرده که باعث عداوت همیشگی دشمنانش با او و مسیرش می شد نگاهش به عرصه جهاد بود و آن هم جهادی از جنس احقادا بدریه و خیبریه و حنینیه ... او و قرآن ، ماندند بود برای همه فصول...

صفحه سوم ...

امام خمینی (ره) فردی بود که از بستر مهیا شده توسط زعمای قبل از خود برای تشکیل حکومت اسلامی به بهترین شکل استفاده کرد یعنی به میدان آوردن مردم و استفاده از پتانسیل مردم. اقتدار امام خمینی را همه و همه یا دیده ایم یا شنیده ایم و یا خوانده ایم. از برخورد با منافقین گرفته تا برخورد با بنی صدر ، بازرگان و از همه مهمتر آقای منتظری... به تعبیر ما جوانتر ها امام خمینی با کسی شوخی نداشت. اما این ها همه جنبه هایی هستند که در لایه های پنهان تاریخ وجود دارند و در مورد زمان حیات امام  آنگونه که باید جلب توجه نمی کند چرا که این پیر جماران اقتدارش را در جنگ ایدئولوژی ها بروز داد ... بدون ترس از زمانه گفت آمریکا هیچ غلطی نمی تواند بکند و فرمود اگر چتربازان آمریکایی وارد آسمان ایران شوند ، همانجا میان آسمان و زمین می کشیم آنها را. این گونه نمایش اقتدار های او بود که او را مردی جهانی کرد ... او را تبدیل به مردی کرد برای تمام فصول...

صفحه دوم ...

علی (علیه السلام)... او که بیست و سه سال بدلیل حقد و غضب دشمنان خیبریش ، استخوان در گلو و خار در چشم سکوت کرد و آنگاه که از او خواستند همه جنگ و درگیری هایش با خودی ها بود ... از درون بود و با درون می جنگید... با سهم خواهان از انقلاب پیامبر اسلام... نسبت علی (علیه اسلام) برای پیامبرش مانند هارون بود برای موسی (علیه السلام) جز آنکه علی (علیه السلام) نبی نبود . علی (علیه السلام) مرد زمانه خودش بود کما اینکه پرچمدار خیبر بود در زمان پیامبرش. علی (علیه السلام) و پیامبرش مانند شجره واحده بودند و سایر الناس شجره شتی... علی (علیه السلام) خورشید همیشه فروزان  پیامبرش بود اما لایعرفون بعد از پیامبرش... علی (علیه السلام) فصل بعد از پیامبرش بود.

صفحه چهارم ...

سید علی (روحی فداه)... او نیز بعد از زعیم قبل از خود جنگ هایش با سهم خواهان انقلاب خمینی بود... سید علی (روحی فداه) حلقه ای می دید از جنس حقد و غضب و دندان های به هم فشرده سهم خواهان انقلاب و آنانکه خود را ولی  می دانستند بعد از پیر جماران ! همه کار کردند حتی در 13 رجب سال 1376، در 18 تیر 78، در هشت ماه بعد از دومین دوم خردادگونه  1388  ... ! سید علی (روحی فداه) مرد زمانه خویش است از جنس خودش همچنانکه او برای پیر جماران از معدود افرادی بود که برای انقلاب مانند خورشید ، فروزان بود و روشنگر. سید علی (روحی فداه) فصل بعد از خمینی کبیر(رحمت خدا بر او باد) است.

                                                                                                                                                                والسلام

دیدگاه شما

آخرین اخبار