مطبوعات همدان
به کانا ل ارتباطی ما بپیوندید
تاریخ : 26. آذر 1391 - 15:22   |   کد مطلب: 4865
ملت آمریکا را هشتبلکو کرد!

به گزارش صدای دانشجو وبلاگ سرباز زهرا نوشت:دیروز عصری با ابوالفضل سر کوچه از انتخاب واحد صحبت می کردیم که سر و کله ی خروس بی محل پیدا شد از اون سبزی های دو آتیشه که فحش و بد و بیراهش به آنی و کمتر از آنی نسبت به عالم و آدم قطع نمی شد و از دست حضرت دوست هم شاکی...خلاصه نرسیده شروع کرد به تیکه انداختن به ما که یقه رو بستی؟ وام می دن؟جایی قراره استخدام بشی؟اصلامگه استخدام نشدی؟دیگه چه دردته؟این هم از دولت کریمتون؟تصمیم گرفته فقیر تو ایران نباشه!!فکر می کنم می خوان فقرا رو بکشن!!!راست`ی می گن به شما دوسه برابر یارانه می دن درسته؟منم که بهش نگاه می کردم و ...

از این موجود شئ عجاب انگشت به دهان مانده بودم که چگونه متکلم وحده بلا معارض شده بود و یکریز داشت لاف می زد.مردک چلمن  نالوطی اینقدر با جزمیت و قطعیت صحبت می کرد که کم مانده بود خود من هم باور کنم. وارتجالا از این بحث به آن بحث  می پرید بدون اینکه سکوت کند تا اینکه بحث رو رسوند به انتخابات و اغتشاشات و...من هم که دیگه دیدم استرحام در حق این فرد که تنهایی در گود ایستاده و رجز می خواند اثر ندارد یه تیکه یواشکی حوالش کردم:(که جوجه  رو9روز بعد از پاییز شمردن یادته؟)گفت:منظورت چیه؟گفتم 9 دی ماه 88 نکنه آلزایمر گرفتی؟گفت: معلومه دیگه وقتی ساندیس می دید دست مردم دیگه چه انتظاری میره؟!!هنوز حرفش تموم نشده بود که جمله معروف داداش حسین بچه بسیجی ها که الانم مورد لطف یه عده از حضرات نا محترم مسئولین مثلا خواص قرار گرفته و قطعه 26 مقدسش رو هم که دنج ترین محل مجازی برای بچه بسیجی هاست رو فیلتر کردن از جلوی چشمانم قیقاج رفت جمله را با آب تاب نثارش کردم.(من افتخار می کنم که حکومت جمهوری اسلانی به ما ساندیس داد ولی من چون روزه بودم(نی اش) را نگه داشتم تا در روضه علی اصغر در آن بدمم).ساندیس های جمهوری اسلامی الکل ندارد که 100 دلار آب بخورد از شیر مادر حلال تر است 150 تومان است تازه مش رجب ده تایش را می فروشد 1000 تومان.ساندیس های جمهوری اسلامی شرابا طهوراست ،آب زمزم است.آب زمزم ما ساندیس های جمهوری اسلامی است نه چشمه ای که اختیارش دست سعودی های شیعه کش باشد.

آره!اخوی شما که خودتون اعتراف می کنید جمهوری اسلامی با ساندیس ما رو میاره توی میدون وحماسه 9دی رو می سازه وای به روزی که که بخواد چلو کباب بده.استکبار غرب و شرق و مستکبرین داخلی مغلوب ساندیس های جمهوری اسلامی شده اند.بنازم به قدرت این ساندیس که اینگونه چندین میلیارد دلار بودجه آمریکا رو به سخره گرفته.شما که توان مبارزه با یک ساندیس رو ندارید پس برای چه این قدر کباده قدرت میکشید؟ما ملت ایران با یک ساندیس اینگونه به امام خامنه ای در سراسر ایران (50 میلیونی طبق اسناد) لبیک می گوئیم وفریاد می کشیم خونی که در رگ ماست هدیه به رهبر ماست. اما شما می گویید خونی که در رگ ماست حق مسلم ماست . یا خونی که در رگ ماست اگر به گروه خونی کروبی هم بخورد بهش نمی دهیم . شما از خون دادن هم می ترسید. ما 300 هزار شهید دادیم تا انقلاب را نگه داشتیم.تازه وقتی خون می دادیم می گفتیم به امام بگوئید (امام ناراحت نباش ما مردانه ایستاده ایم).الانم به اماممان خامنه ای می گوئیم آقا شما ناراحت نشوی ما تا آخر می ایستیم .ما مثل خواص بی بصیرت نیستیم که به خاطر دو روز دنیا لال مانی بگیریم بعضی هاشان هنوز هم که هنوز است آنچنان لال مانی گرفته بودند که الانم هم لکنت زبان دارند و تپق می زنند. من در این موارد قلمم قشنگتر می نویسد در وادی فرا جناحی کلمه را باید به کمال رساند و جمله را به جمال.

اصلا حیف از کلمه (خاص) که جمع مکسرش را به شما بسته اند. شما را عوام هم نباید خواند چون عوام هم زمان انتخابات لال مانی نگرفته بودند مثل شیر پشت سر اسدا... غالب ایستاده بودند. شما را همان بهتر که خطبه ی حکمیت بخوانید و امام را وادار به صلح کنید. فعلا زیاد جا دارد که نامه به امام بنویسید هنوز تعداد نامه هایتان به تعداد نامه کوفیان نرسیده است. مگر چه کیفی دارد تکیه زدن بر صندلی بالایی آن سه گوش سبز بی خاصیت که نه تقارن دارد ونه تناسب با مظهر عدل علی(ع) که ابجدش را حساب کنیم بشود مجلس شورای اسلامی ؟

چرا عاقل کند کاری که باز آرد پشیمانی و ریاست فراکسیون و ریاست سه گوش را از دست بدهد.محافظه کارانه باشد بهتر است.آسایش دو گیتی تفسیر این دوحرف است (تازه شما حساب کنید سه حرف)با دوستان خیانت با دشمنان مروت و محافظه کاری .

فعلا سرمان گرم باشد به افتتاح طرح های شهرداری و تونل توحید واجب تر است .خواص این کشور بسیجیان خامنه ای هستند که میلیونی فریاد می کشند و هر وقت ببینند که آقایشان از دست خواص بی بصیرت آه مظلومیت میکشد حماسه ی 9 دی می سازند . این کشور پر از خواص است( آمریکا در چه فکریه ایران پر از بسیجیه .) ما هر روزمان 9 دی است . کل یوم ا... 9دی و کل ارض کربلا .

 بنابر فرمایشات مولایمان اینجا مملکت امام زمان است ما هم امت حزب ا... هستیم نه شهروندان درجه یک و دو که پایبند به قوانین حقوق بشر هیلاری کلینتون ونیکلا سارکوزی باشیم.اماممان لب تر کند ایران را کربلامی کنیم و عاشورا را 9 دی خواص بی بصیرت و فتنه گران خدا جوی مراقب باشید .(اینجا ایران است.)

دیدگاه شما

آخرین اخبار