مطبوعات همدان
به کانا ل ارتباطی ما بپیوندید
تاریخ : 18. آذر 1391 - 6:43   |   کد مطلب: 4623
نام فرزندمان را فجر می گذاریم

چندی پیش شاهد به میدان آمدن مجدد جبهه باطل با علم شوم صهیونیستی بودیم که در نینوای کودکان فلسطین دوباره خون به راه انداختند و برای هویت بخشی به نسل باطلشان زمینی پاک را اشغال و آلوده به نفس های مسمومشان کردند تا پاره ی تن اسلام را  مرکز تربیت شمر و  خولی های دهه خون ریزی طفلان و زنان بی گناه نوار غزه کنند.

در این میان عده ای که فقط سنگ هم زبانی را بر سینه مریضشان می زدند سرمست از اسباب بازی های پیشرفته ای که تازه سرگرمشان کرده بود؛ با  پول نفتی که  به  جیب تنها دولت قابل اعتماد صهیونیست ها ریخته بودند دستان تپل مپل که هیچ ، تمام وجود بی فایده خود را در رود خون بی گناهانی که در سرزمین مادری خود زندگی می کردند؛ غسل دادند!!!! مجامع حقوق بشر نیز همچون قبل سکوت کردند یا با صادر کردن بیانیه خطرناک بودن فضای جنگ برای روحیه کودکان فلسطین ؛ قدرت حقوق بشر در سازمان ملل را بیش از پیش به رخ جهانیان کشیدند!!!!.

در طول تاریخ فلسطینی ها زیر پرچم های متفاوتی رفته تا در مقابل این غده سرطانی کاری کنند اما راه به جایی نبردند تا این که نور خدا در روح الله متجلی گشت و  ظلمت دنیا را درید تا  اولین الگوی مقاومت با پرچم اسلام گرایی و  فرهنگ غنی مقاومت تمام قد در برابر زورگویی مستکبرین عالم شکل بگیرد و با نوای ” فلسطین پاره ی تن اسلام است” روح تازه ای در کودکان تازه جان گرفته فلسطین بدمد.

آری از همان زمان بود که گروه های مقاومت زیر پرچم اسلام جمع شدند و زبونی حریفی که در ۶ روز  قوای عرب را سرکوب کرده بود در جنگ ۲۲ روزه غزه و ۳۳ روزه لبنان رقم زدند تا دشمن بیش از پیش منزوی گشته و غول پوشالی فناوری های رزمی و جنگی با ابهتشان در هم شکسته شود و برای ساده لوحان منظره ای واقعی از ثمره ی مقاومت که تنها راه مبارزه امروز است در مقابل چشمان نیمه بسته شان به نمایش بگذارد .

در جنگ ۸ روزه نوار غزه برای  از نوک پا تا سر غرب زده شده ها ، شکست مقاومت را در برداشت چرا که کشته شدگان فلسطینی چند ده برابر کشته شدگان اسرائیل بود و خرابی های ایجاد شده در جنگ نابرابر بود اما کاش برق و صدای غرش فجر ۵ چشمان به خواب زده را  باز کند تا بدانند که سپر موشکی پر افاده خصم تنها نیمی از موشک ها را ناکام گذاشت و تعدادی تلاویو را هم لرزاند تا نوای دل انگیز رهبرمان را که هر ایستادگی در مقابل اسرائیل از ملت شریف ایران حمایت می شود ؛ خواب را از چشمان مستشان برباید.

حمایت از اسلام و فرهنگ مقاومت همان چیزی است که رهبرانمان از  فرهنگ ناب اسلام محمدی فراگرفته اند و ثمره پیروزی خون بر شمشیر را در تاریخ دیده اند. دیده اند که هرکه از حق دفاع کرد و تا آخرین لحظه ایستادگی کرد فخر عالم شد و باعث بیدار شدن آزادگان گشت و هرکه در این میان سکوت کرد فرقی با خصمان وسط میدان ندارد و چه خوش گفت آن متفکر مسلمان مظلوم که” آن زمان که حسین در کربلاست و تو آنجا نباشی فرق ندارد بر سر سفره شراب باشی یا بر سر سجاده نماز شب!!!”

دیدگاه شما

آخرین اخبار