مطبوعات همدان
به کانا ل ارتباطی ما بپیوندید
تاریخ : 9. آبان 1391 - 7:58   |   کد مطلب: 3885
مطلب تازه ای نوشته بود به تازگی نشریه امریکایی فارین پالسی ؛ و در آن به انتقاد از وضع حقوق بشر در کشور پادشاهی بحرین پرداخته بود . گفتم در این روزها که اوضاع و احوال سیاست داخلی به سامان نیست و آقایان ( بلانسبت همه تان ! ) مشغول پاچه گیری از هم هستند ، برای تفنن _ بخوانید تمرّد اعصاب _ هم که شده سری به سیاست خارجی و اوضاع برادران مان در بحرین بزنیم ؛ تقبل لله اعمالنا !
نبیل رجبی به خاطر توییتر بازداشت شد !

به گزارش صدای دانشجو  سایت آزادی نوشت:

نویسنده ی مقاله برایان دولی یکی از فعالان دفاع از حقوق بشر است و نوشتار خود را با طنز تلخ و لطیفی آغاز کرده است :

« دولت بحرین همان قدر معنای آزادی را می فهمد ؛ که لانس آرمسترانگ معنای دوچرخه سواری پاک !»

لابد لانس آرمسترانگ را می شناسید دیگر , قهرمان چند دوره از مسابقات دوچرخه سواری که دست آخر دوپینگی از آب در آمد ! و بعد هم به خبر ی آرشیوی استناد کرده که یکی از وزاری بحرینی اعلام کرده بود که کسانی که در شبکه ها ی مجازی علیه رژیم و پادشاه فعالیت می کنند بازداشت می شوند ؛ و خوب لا مُحاله کلی کیف کرده بود از این همه آزادی ! که در پادشاهی بحرین وجود دارد ! و به این ترتیب به نظر نویسنده خبر بازداشت چهار نفر از جوانان بحرینی به جرم « بدنام کردن پادشاه در توییتر » اصلا برایش غافل گیر کننده نبوده است  . و این در حالی ست که آن بنده های خدا هم کلی قسم – قرآن خورده بودند که اصلا از کلمات ناجور در توییت هاشان استفاده نکردند ، این است بهر حال عدل کینگ حمَد !

 

هرچه هست این است که وزارت کشور بحرین اصرار دارد که این کار نقض آزادی بیان نیست ؛ و کینگ حمد هم معتقد است که فقط مجرمین بازداشت می شوند. بهر حال باور این ادعا بسیار سخت است و قتی که می دانیم چهار مرد به اتهام « جرم توهین به اعلیحضرت پادشاه در حساب شخصی خود در توییتر.» بازداشت شده اند .

و در پایان نویسنده نوشته است که برای باور این ادعا باید تا چهارم اکتبر و دادگاه نمایشی ایشان منتظر ماند تا آن ها ر ا پشت میله های زندان ببینیم !

نیز پیشنهاد می کنم بخوانید:

برچسب‌ها: 

دیدگاه شما

آخرین اخبار