مطبوعات همدان
به کانا ل ارتباطی ما بپیوندید
تاریخ : 1. آذر 1400 - 22:05   |   کد مطلب: 24519
هر نقطه از جهان که تشنه ی عطر انسانیت و یاری از مظلومین باشد مسیری جز تمسک جستن به حنجره ی عدالت طلب و دست جهادی و یاریگر بسیج و بسیجی پیش رویش نمیبیند.

بسیج شیشه ی عطریست که طی چهار دهه ای که از پیروزی انقلاب اسلامی میگذرد به برکت لوای جانشینان خلف حضرت ولی عصر عجل الله جهانی را معطر کرده است .

هر نقطه از جهان که تشنه ی عطر انسانیت و یاری از مظلومین باشد مسیری جز تمسک جستن به حنجره ی عدالت طلب و دست جهادی و یاریگر بسیج و بسیجی پیش رویش نمیبیند.
نقطه ای که سید بسیجیان عالم، اقا سید علی خامنه ای بسیج را مفهومی عام تر از تمام دایره های فکری میدانند و میفرمایند
  بسیج به معنای "فرد" یا مجموعه‌ی آماده‌ی برآوردنِ نیازهای انقلاب است، در هر زمان و از هر نوع... هر کس این احساس را دارد بسیجی است؛ این احساسی که فردی آماده است در هر زمان و در هر عرصه‌ای که به او نیاز باشد، حضور پیدا کند.
یک نقطه از این راه علم بر دوش علمدارانی از نسل شهید مصطفی احمدی روشن است که اسلحه ی آماده به شلیک علم و جهاد خود را هنرمندانه بر روی صفحه سفید تاریخ ، کشیده اند و رساله ی پیشرفت یک ملت را پیروزمندانه بر صفحه علم و هنر و فرهنگ نگاشته اند.

امروز پس از گذشت ۳۳ سال از فرمان حضرت روح الله برای تشکیل بسیج دانشجویی، صاحب تشکلی از قلمداران تمدن ساز هستیم که با روحیه ی پیشتازی و عدالت طلبی ، با بصیرت و خوشبینی و روشنفکری و با استعانت از اخلاق و معنویت در نگرشی فراجناحی همگام با مسیر جهادی و علمی پژوهشی ، چنان صف بندی کفر و ناامیدی و "ما نمیتوانیم" ها را نشانه رفته اند ، که امید قلب مستضعفان جهان در عرصه های مختلف و خاری در چشم نظام سرمایه داری و لیبرالیسم گشته اند.
به برکت و عظمت امضای خون شهدا و دعای مادران زینبی و علم عباسان حیدری 
بیش باد ...

لشکریان مخلص خدا اخلاصتان
قلمداران عرصه فکر و اندیشه قلم هایتان
جهاد گران عرصه عدالت خواهی توانتان 

که شما همچون صاحب خانه ی این کشور  هستید.

بهینا صدفی
مسئول قرارگاه شهید همدانی

 

#یادداشت_دانشجویی

# ازدیاربسیج

برچسب‌ها: 

دیدگاه شما

آخرین اخبار