مطبوعات همدان
به کانا ل ارتباطی ما بپیوندید
تاریخ : 15. شهريور 1391 - 7:33   |   کد مطلب: 2223

  بعد از سخنرانی محکم و قاطع مقام معظم رهبری در افتتاحیه اجلاس سران جنبش عدم تهعد که حتی نتانیاهو نیز در موضع گیری علیه آن نتوانست خشم خود را کنترل کند و گفت: نمایندگان کشورها باید به نشانه اعتراض سالن جلسات را ترک می کردند و این در حالی است که بعد از پایان صحبت های ایشان حاضرین در نشست به حمایت از گفته های رهبر انقلاب به تشویق پرداختند، فرض کنید یکی از اشخاص زیر سخنرانی می کردند؛

     1-هاشمی رفسنجانی: با اون حالت عصبانیت که در اجلاس شرکت کرد بدون سلام شروع به سخنرانی می کرد و پیرامون موضوعاتی از قبیل شورایی بودن ریاست اجلاس و اینکه اجلاس عدم تعهد باید توان خود را روی سازندگی کشورهامتمرکز کند و طبیعی هم به نظر آید که در این راه بر مردم فشارهای زیادی وارد شود و در آخر هم بدون خداحافظی و با یک والسلام تند و تیز سخنرانی اش را تمام می کرد و مهمانان را برای صرف ناهار به یک ساندویچی در مرکز شهر دعوت می کرد.

     2-میرحسین موسوی: از آنجایی که خانم ها مقدم تر هستند بنده ترجیح می دهم که همسرم صحبت کنند؛   

     زهرا رهنورد: ای کاش این اجلاس به جای اینکه در پایتخت برگزار می شد در لرستان بود چون مردم بخاطر اینکه مهندش داماد آنجاست استقبال بیشتری می کردند و بهتر بود به جای حضور خود روسا، همسرهای آن ها شرکت می کردند و به جای دعوت از آقای بانکی مون از خانم عبادی دعوت به عمل می آمد چرا که ایشان در احیای حقوق بانوان در سال های اخیر در جوامع حقوق بشر زحمت فراوان کشیده اند.

     موسوی: در آخر از کمک پنهان 200میلیون دلاری صهیونیست ها برای برگزاری این اجلاس تشکر می کنم البته قصد این بنده های خدا این بود که ریا نشود.

     3- محمد خاتمی: -وی که با عبای شکلاتی اش وارد سالن شده- در ابتدای کار در مورد آزادی صحبت می کرد و بعد از مطرح کردن گفت و گوی تمدن ها به این نکته تاکید می کرد که در این بین جای دوست خوبم جورج سورس خالی است و ای کاش این اجلاس از این رو که آمریکا کشوری پیشرفته است و مردمانی با فرهنگ دارد در آنجا برگزار می شد.

     4- مهدی کروبی: من در ابتدا از آقای جزایری اسپانسر این اجلاس تشکر می کنم و باید خدمتتان عرض کنم برای مابقی هزینه های اجلاس 3دنگ باقی مانده ی منزل شخصی ام را فروختم تا اینکه این نشست در سطح عالی برگزار شود، برای هریک از مهمانان عزیزی هم که در این اجلاس شرکت کرده اند به صورت مادام العمر مبلغ 50000دلار در نظر گرفته ایم، باور کنید من و همکارانم الان چند روزی است به علت ترس از حوادث غیر مترقبه چند روزی است که نخوابیده ایم!!!

     5-محسن رضایی: با توجه به اینکه متاسفانه الان وضعیت اقتصادی ایران مناسب نیست و این مسئله تنها مختص به ایران نبوده و تمامی کشورهای حاضر در این اجلاس را در برمی گیرد، ترجیح می دهم تعداد روزهای اجلاس را کاهش داده و به وضعیت اقتصادی این کشورها بیشتر رسیدگی شود و پیشنهاد بنده این است که کشورهای نزدیک به هم با یکدیگر یک فدرال تشکیل داده و یک صندوق با بودجه اولیه 3هزار میلیارد برای کمک به این فدرال ها تاسیس شود.

     6- محمدباقر قالیباف: بنده در جاهای مختلف مدیریت خود را نشان داده ام، همین ماشین های بنز نیروی انتظامی را که در سطح شهر می بینید به دوران مدیریتی بنده برمی گردد. در شهرداری هم کارنامه ای درخشان از خود به جای گذاشته ام و مدیریت شهری را به رخ همگان کشیده ام- آخریش متروی نواب بود- و در این 3سال نشان خواهم داد که باید چگونه عمل کرد و از همین الان طرح ستادهای برف روبی زمستان را تصویب می کنیم که از تابستان برای مدیریت طوفان آماده باشیم.

     7- سید حسن خمینی: بنده ترجیح می دهم به جای اینکه اجلاس در اینجا برگزار شود و بنده سخنران باشم محل اجلاس به حسینیه جماران انتقال داده شود و از صحبت های حجت الاسلام محمد خاتمی استفاده کنیم.

     8-(ا.ر.م): من در این بین باید عنوان کنم که جای نماینده ی مردم اسرائیل خالی است چرا که ما با مردم اسرائیل مشکلی نداریم، کشورهای اسلامی حاضر در اجلاس امروزه باید مکتب ایرانی را بپذیرند ...

     9- صادق خرازی: من در اینجا وقت را مناسب می دانم اعلام کنم که ما حماس را به رسمیت نمی شناسیم و حزب الله لبنان باید خلع سلاح شود، طبیعی است  که از نظر ما فرقی بین بشار اسد و علی عبدالله صالح نیست.

     10- حسن روحانی: الان عصر عصر گفت و گو است و ما تصمیم داریم برای اعتماد سازی به خانم اشتون تعهد بدهیم که به مدت 10 سال تمامی فعالیت های هسته ای ایران به شکل تعلیق درآید.

حال به جد تصور کنید بعد از حضرت ماه قرار بود یکی از این بزرگواران سخنرانی کنند.

دیدگاه شما

آخرین اخبار