مطبوعات همدان
به کانا ل ارتباطی ما بپیوندید
تاریخ : 29. خرداد 1396 - 12:03   |   کد مطلب: 21186
دانشجو باید جریان ساز باشد ، جریان ساز در راستای رسیدن به آرمان های انقلاب و امام و رهبری تا بتواند جامعه را به سوی تمدن اسلامی بکشاند.

ما قشر دانشجو و متعهد به انقلاب و نظام و رهبری وظایف خطیری بر عهده داریم ، اگر در انجام  این وظایف کوتاهی کنیم خیانتی به  خون شهدا و ملت کرده ایم ؛ دانشجوی مومن و انقلابی ، خط شکن جامعه و پاسدار مرز های سیاسی فرهنگی جامعه است ، همیشه هوشیار و مقتدر دربرابر تحرکات دشمنان برای طرح ریزی عملیات های ضد ایرانی است .

قشر دانشجو همیشه باید فعال و پویا باشد ، حساس به تمام اتفاقات پیرامون خود و کشور ، مطالبه گر ، سازنده در خط انقلاب و در راستای فرامین رهبری باشد ؛ دانشجوی متعهد برای هر کشوری از طلا و پول با ارزش تر است ، چرا که مغز متفکر جامعه است.
و اما اینک ما با حکم مولایمان امامان فرمانده کل قوا که در هفته گذشته حجت را بر همگان تمام کرده است آتش به اختیاریم در تمام امور جاریه کشور در باره مسایل فرهنگی سیاسی کشور مطالبه گرهستیم ، قشر دانشجو صدا و تصویر آحاد مردم می باشد  ؛ گویا ، پویا  و زنده بودن جامعه از جبهه دانشجو نمایان میشود و اثر گذاری فروانی بر تفکر مردم دارد.
دانشجو باید جریان ساز باشد ، جریان ساز در راستای رسیدن به آرمان های انقلاب و امام و رهبری  تا بتواند جامعه را به سوی تمدن اسلامی بکشاند ، دانشجو از ارکان اصلی جامعه است ما آتش به اختیاریم دربرابر موضع گیری ها و یا رفتار هایی که با خط اصیل انقلاب انحراف داشته باشد .
دانشجوی انقلابی در خط هیچ کدام از احزاب سیاسی نیست و فقط در خط انقلاب و دستور رهبری است ، پس با هیچ یک از جریان ها تعارفی ندارد .

 

رضا قاسمی فعال دانشجویی

انتهای پیام

دیدگاه شما

آخرین اخبار