مطبوعات همدان
به کانا ل ارتباطی ما بپیوندید
تاریخ : 17. اسفند 1395 - 12:05   |   کد مطلب: 19777
استاندر همدان پس از 3 سال و اندی بالاخره دعوت تشکل های دانشجویی را قبول کرده و قرار است تا در دانشگاه پاسخگوی سوالات دانشجویان در سلساستاندر همدان پس از 3 سال و اندی بالاخره دعوت تشکل های دانشجویی را قبول کرده و قرار است تا در دانشگاه پاسخگویی سوالات دانشجویان در سلسه نشستهای ارزشمند و قابل تقدیر (چه شد ؟)جامعه اسلامی دانشجویان باشد.ه نشستهای ارزشمند و قابل تقدیر (چه شد ؟)جامعه اسلامی دانشجویان باشد.

این در حالی است که استاندار همدان و معاون سیاسی امنیتی استاندار در ماه های نخست حضور خود در استان میزبان نخبگان دانشجویی در ساختمان سبز استانداری بودند.

 

در آن دیدار نکاتی وجود داشت که در دیدارروز چهارشنبه توسط دانشجویان و استاندار محترم باید مورد توجه قرار گیرد تا هر دو طرف این برنامه برای هدف اصلی که همان رضایت مردم است موفق از صحنه خارج شوند.

 

دانشجو قلب تپنده ، عنصر آگاه و بیدار جامعه است و به تعبیر شهید بهشتی موذن جامعه می توان ان را نامید.

 

دانشجو آرمانگرا ،حقیقت طلب ،آزادی خواه و عدالت طلب است.

 

یک نشست دانشجویی باید با این ویژگی ها همراه و سرشار باشد.

 

اگر استاندار محترم می خواهند همانند دیدار قبلی و البته آخرین خود با نخبگان دانشجویی جواب سوالات را به نداشتنها و نشدنها و چه کنم ها حواله دهند قطعا این بر خلاف مطالبه ملت و دانشجویان خواهد بود.

 

لازمه نشست دانشجویی پویا و روشنگرانه داشتن فضایی پر نشاط و با آزادی بیان توام با احترام خواهد بود.

 

 

دانشجویان عزیز به عنوان افسران جوان جنگ نرم باید بخوبی این را بدانند که پر تنش شدن جلسات پرسش و پاسخ بهترین موقعیت برای فضای هوچی گری توسط گروهی است که بیش از آن چه دغدغه و مشکلات مردم برایشان مهم باشد برای منافع گروهی و باندی تلاش میکنند.

 

 

حضور دانشجویان از طیف حامی دولت محتمل به نظر میرسد و قطعا آنان نیز حق دارند ابراز عقیده کنند اما هر دانشجو و تشکل دانشجویی باید این را بداند به عنوان قشر پیشرو در جنبش بیداری  ایران اسلامی در قرن گذشته و حاضر دارای مسئولیت و تکالیفی است.

 

مردم از دانشجویان انتظار حمایت از  جناح و حزب را ندرند بلکه انتظار مردم از دانشجویان مطالبه ی  رسیدگی به مشکلات است.

 

 

دانشجویان باید در این دیدار از هر طیفی صدای خفته مردمی باشند که بنا به  سخنان رهبری در زیر بار مشکلات طاقت فرسای  اقتصادی گله مند هستند اما نجیبانه در وفاداری از نظام کم هم نمیگذارند.

 

 

 

هیچ چیز جز عدالت طلبی ،آزادی خواهی و مطالبات دینی و ملی وظیفه دانشجوی مطالبه گر نیست.

 

قطعا برگزاری پر نشاط و توام با احترام و آزادی بیان صادقانه در این نشست می تواند اتفاقی مثبت در کارنامه استان برای اجرای مطالبات  دانشجویی باشد.

 

در دیدار استاندار همدان با دانشجویان در اوایل ورود وی به استان مسائل مهمی مطرح شد که هیچگاه نه رسانه ای گشت و نه در عمل تغییری در عملکرد استانداری به عنوان مدیریت ارشد استان صورت گرفت.

 

 

امید است که این دیدار به چنین نتیجه ای ختم نشود.

 

هر چند این دیدار که دیر و شاید  بسیار دیر و در ماه های پایانی دولت یازدهم برگزار می شود.

قطعا با توجه به نزدیکی ایام انتخابات نباید از این دیدار بهره برداری انتخاباتی صورت گیرد.

 

در این زمینه هم استاندار محترم و هم دانشجویان باید مراقبتهای لازم را به خرج دهند تا اجرای مطالبه  به میتینگ تبلیغ فرد و یا جناحی تبدیل نشود .

 

لازمه داشتن جامعه ای پویا  و با نشاط پاسخگویی مسئولان است و دانشجو در این مسیر حرف اول را میزند.

 

این مطالبه اصلی رهبر انقلاب ، مردم و دانشجویان  عزیز استان و کشور است.

 

انتهای پیام/

برچسب‌ها: 

دیدگاه شما

آخرین اخبار