مطبوعات همدان
به کانا ل ارتباطی ما بپیوندید
تاریخ : 5. اسفند 1395 - 1:17   |   کد مطلب: 19611
این خواسته ی رهبر معظم انقلاب امام خامنه ای (مد ظله العالی) وتک تک مردم انقلابی ایران است که میخواهند بدانند مسئولین در قبال بیکاری ،رکود وگرانی که گله مندی جامعه را به ظهور رسانده است چه کرده اند؟
انحراف جامعه از مشکلات اصلی و اقتصادی بس است/مسوولین بگویند چه کرده اند؟

مردم انقلابی ایران هرگونه سختی را که ضامن عزت شان باشد می پذیرند اما بی تفاوتی وعاری بودن از دغدغه مندی مسئولان را هرگز نمی پذیرند.
مردم نمی پذیرند که عده ای از مسئولان چنان زندگی اشرافی داشته باشند که افراد را به یاد جامعه ی طاغوتی قبل از انقلاب بیاندازد باید مسئولان جامعه به قشر آسیب پذیر جامعه که در گوشه گوشه ی استانها وشهرستانها بدترین شرایط زندگی راسپری میکنند توجه ویژه ای داشته باشند همان پابرهنگان ومستضعفان که انقلاب بی نظیر اسلامی را در سخت ترین شرایط حامی بودند و هستند و همان ها که امام خمینی انها را ولی نعمتان راستین انقلاب خواندند امروز بیشتر از هر زمانی توجه وعملکرد مسولان را می طلبند برای رفع مشکلاتشان که راه تامین حداقل ترین نیازهایشان را بسته است.
 گرچه قشر پر رنج جامعه در کنار نامحرمان وبیگانگان نظام قرار نمی گیرند تا مسئولان کشورشان را سرزنش کنند اما مطالبات ونقدهای سازنده شان را از مسئولان و دولتیان تا پاسخگویی عملی هرگز فراموش نمیکنند.

امروز ایرانیان همگی یک صدا هستند که ما انقلابیونی هستیم که مطالبه گران هدف والای نظام یعنی خدمت به مردم از طرف مسئولین هستیم ،و نه دشمنان مستکبر خارجی یعنی کدخدایان بی خدا را دوست میدانیم  که هر روز یاوه گویی هایشان را عرضه میدارند تا توافقات بی فرجام را بیشتر نمایان سازند ونه خیانتکاران وفتنه گران داخلی را دوست می دانیم کسانیکه که بهترین ظرفیت های نظام را فدای زیاده خواهی ها و روشنفکر نمایی های کور کورانه خود ساختند ودر باب این طیف باید گفت که به فرموده ی امام خامنه ای (مد ظله العالی): (یک عده ای تعبیر آشتی ملی را میگویند اینها به نظرمن معنی ندارد،مردم با هم متحدند چرا می گویید آشتی؟ مگر مردم با هم قهرند؟
بله مردم با آن کسانیکه روز عاشورا آمدند وسط خیابان و باقساوت وبی حیایی جوان بسیجی را در خیابان لخت کردند و کتک زدند قهرند واشتی هم نمی کنند.)

تا عماران انقلابی  ایستاده اند نه دیپلماسی التماسی پذیرفته است ونه لفاظی آشتی ملی که بخواهد بدون جبران عملی وصرفا برای ورشکستگی سیاسی اتفاق افتد ، تنها خدمت به مردم پذیرفته است.
و مسئولان در تمامی جایگاه ها و قوای نظام در کشور و استان و شهرستانها باید جوابگو باشند که در انتهای سال اقتصاد مقاومتی اقدام وعمل چه مسائلی پیگیری و اجرا شده است  و نگویند باید اجرا شود ؛ ویکی از بزرگترین عرصه های پاسخگویی اخیرا در خوزستان است.
نفس ها در خوزستان به شماره  افتاده است
مردم خوزستان را دریابید...
و برای حفظ تمامی آرمانها امروز باید سیره ی امام شهدا وشهدا راپیشه سازیم،  مسیر آنان که برای خدمت به مردم تا پای جان جنگیدند ونه خواستند ونه گرفتند حقوق نجومی را!  چرا که رضایت خداوند را فراتر از هرتصور بی نهایتی محور خود ساختند وباهمین نگرش بود که شهدا نه تنها دیروز کشور را در8سال دفاع مقدس ساختند بلکه امروز و فردای ایران نیز با میدان داری وشهادت آنان رقم میخورد که مجاهدان انقلاب اسلامی در میدان شام وعراق هستند.

ان شاءالله که خدمت نهایت هدف مسئولان باشد ونه مال وحرص ثروت .
تا نظام بی بدیل اسلامی همچنان عزتمندانه برای رسیدن به اوج عزت وایمان در دنیا پیشگام باشد.

 

محدثه حقی

 

انتهای پیام/چ

 

دیدگاه شما

آخرین اخبار