مطبوعات همدان
به کانا ل ارتباطی ما بپیوندید
تاریخ : 19. شهريور 1392 - 12:06   |   کد مطلب: 8505
نماینده مردم تهران در مجلس برخی اصلاح‌طلبان را دیکتاتور مطلق دانست و اظهارداشت: اصلاح‌طلبان احترام به آزادی را از اصولگرایان یاد بگیرند.
برخی اصلاح‌طلبان "دیکتاتور" هستند/ آزادی را از عملکرد اصولگرایان در جلسات رای اعتماد یاد بگیرند

 

محمد اسماعیل کوثری نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی در گفت‌و‌گو با تسنیم، در واکنش به برخورد و هجمه اصلاح‌طلبان به الهه راستگو و نسبت دادن نفاق تشکیلاتی به وی گفت: کسانی که با رای دادن یک نفر این‌گونه برخورد می‌کنند، نشان می‌دهد که دچار دیکتاتوری محض هستند و دروغ می‌گویند که ما به آزادی و دموکراسی معتقد هستیم.

وی ادامه داد: برخی اصلاح طلبان نه تنها دروغ می‌گویند، بلکه می‌خواهند آنگونه روی افراد تسلط داشته باشند که اجازه ندهند خود افراد فکر کرده و تصمیم‌گیری و نتیجه‌گیری کنند و این یعنی دیکتاتوری مطلق.

نماینده مردم تهران در مجلس با بیان اینکه برخی اصلاح‌طلبان تا به حال جز با دیکتاتوری که روش آمریکایی‌هاست، به روش دیگری عمل نکرده‌اند، اظهار داشت: در انتخابات 88 نیز همین اتفاق افتاد و اصلاح طلبان رای اکثریت مردم را برنتافتند و در آخر مجبور شدند برای کسب قدرت در هنگام رای اعتماد در مجلس اعتراف کنند که تقلب رخ نداده و از فتنه نیز اعلام برائت کردند.

کوثری خاطرنشان کرد: وقتی یک نفر براساس عقل و منطق شخصی به نتیجه می‌رسد و اقدام می‌کند، عده‌ای پرخاش می‌کنند که آن نشان‌دهنده دنیاطلبی اصلاح‌طلبان است.

وی با اشاره به انتخابات اخیر اظهار داشت: در این انتخابات به علت عملکرد بد اصولگرایان در تعدد کاندیداها اصلاح‌طلبان توانستند از فرصت استفاده کنند و رای بیاورند، اما مشاهده می‌کنیم که در جریان انتخاب شهردار تهران با کسی که سال‌های سال با آنها بوده ولی با آنها اختلاف نظر دارد، این‌چنین برخورد می‌کنند که این رفتار دور از شان رفتار کسانی است که خودشان را سیاست‌مدار می‌دانند.

نماینده مردم تهران در مجلس با بیان اینکه اصلاح‌طلبان تحمل کوچکترین شکست را ندارند، افزود: این فرهنگ همان فرهنگ غربی یعنی مطلق‌‌انگاری و انحصارگرایی است که می‌گویند همه چیز باید برای ما باشد و لذا تئوری اصلاح طلبان که برگرفته از غرب است، مانند غربی‌ها شده و به طور مطلق همه چیز را برای خود می‌خواهند و تحمل مخالف‌ها را ندارند.

کوثری با بیان اینکه اصلاح‌طلبان به راحتی دروغ می‌گویند، خاطرنشان کرد: مشاهده می‌کنیم وقتی یکی از اصلاح طلبان به پیامبر و امام زمان توهین می‌کند، حرف از آزادی فکر و بیان می‌زنند، اما وقتی کسی با آنها تفاوت رای داشته باشد به وی اینگونه هجمه می‌آورند و خودشان را به مردم نشان می‌دهند و مردم ایران هوشیار و بیدار هستند.

وی فرق بین آزادی دینی با آزادی مادی و دنیایی را در همین موارد دانست و گفت: اصلاح‌طلبان و غربی‌ها به دروغ حرف از آزادی می‌زنند، اما می‌بینید که اصولگرایان در جریان رای اعتماد به وزرا وقتی برخی از دیگر از نمایندگان اصولگرا آرای متفاوتی داشتند، هرگز با آنها برخوردی نکردند و نمایندگان در رای خود کاملا آزاد بودند.

نماینده مردم تهران در مجلس با تاکید بر اینکه اصلاح‌طلبان در احترام به آزادی از اصولگرایان شکست خوردند و باید احترام به آزادی را از اصولگرایان یاد بگیرند و بفهمند آزادی به چه معناست، گفت: آزادی به معنای واقعی در این مورد یعنی اینکه خود فرد تشخیص بدهد و سپس خدا و منافع مردم را در نظر بگیرد و سپس رای بدهد، یعنی منفعت مردم را در نظر گرفته شود.

دیدگاه شما

آخرین اخبار