مطبوعات همدان
به کانا ل ارتباطی ما بپیوندید
تاریخ : 8. خرداد 1392 - 8:47   |   کد مطلب: 6946
پیشکسوت و کارشناس فوتبال ایران گفت: من به شخصه به توانایی های علی دایی اعتقاد دارم اما وی نباید اشتباه یحیی گل محمدی را دوباره تکرار کند.
دایی نباید اشتباه یحیی را تکرار کند/ پرسپولیسی ها از استقلال الگوبرداری کنند!

به گزارش صدای دانشجو ناصر ابراهیمی در گفتگو با باشگاه خبرنگاران اظهار داشت: من به توانایی ها و قابلیت های دایی اعتقاد دارم و با تجربه هایی هم که در سالهای اخیر در سمت سرمربی گری پیدا کرده می تواند به خوبی از عهده اداره پرسپولیس برآید و نبايد اشتباه یحیی گل محمدی را تکرار کند چرا که بحث کار با رفاقت متمایز از یکدیگر هستند و دایی می بایستی بر روی نیمکت تیم فوتبال پرسپولیس از افراد با دانش تری استفاده کند.

پيشکسوت و کارشناس فوتبال کشورمان تصريح کرد: من قصد توهین به شخص خاصی را ندارم و بر این باورم که فردی مثل کریم باقری نه تنها در آسیا بلکه در جهان نيز بزرگ است و جواد منافي نیز از بزرگان پرسپولیس بوده که به دلیل سانحه تصادف خیلی زود از فوتبال کناره گیری کرد و معتقدم این افراد از جنس پرسپولیس هستند اما دانش لازم برای اداره سرخپوشان در صورت عدم حضور دایی را ندارند.

وی ادامه داد: علی دایی اگر روزی برای مراسمی از سوی فیفا دعوت شود و یا اینکه برای انجام سفر چند وقتی نتواند بالای سر بازیکنان پرسپولیس باشد چه کسی می خواهد از لحاظ فنی بازیکنان را ارنج کند و این همان نکته ای است که سرمربی سرخپوشان باید به آن بیاندیشد.

ابراهیمی افزود: چه اشکالی دارد که پرسپولیس در این مورد از تجربیات استقلالی ها استفاده کند و مثل آبی پوشان که در کنار قلعه نوعی از مجید صالح و ستار همدانی استفاده می کنند به همان صورت الگوبرداری کنند به انضمام اینکه آنها از یک آنالیزور با تجربه مثل منصور پورحیدری هم بهره می برند که سرخپوشان از چنین شخصی بی بهره هستند و به نظر من باید به دنبال این فرد باشند./

دیدگاه شما

آخرین اخبار